استان ها

بهره‌مندی ۱۳۰ کودک دارای سوءتغذیه اردستان از سبد غذایی

تیتر اول / اصفهان مدیر شبکه بهداشت و درمان اردستان اعلام کرد: 130 کودک سوء تغذیه در اردستان از یک سبد غذایی بهره مند می شوند.

در مصاحبه با تیتر اول ، حسن ذبیحی اظهار داشت: “براساس مطالعه ای که توسط همکاران ما انجام شده است ، 130 کودک در اردستان به دلیل فقر خانواده دچار سوء تغذیه شده اند و نیاز به حمایت غذایی دارند.”

وی با بیان اینکه با توجه به فعالیت های اخیر سبد های غذایی تهیه شده و به 130 کودک مبتلا به اختلالات رشد و سوء تغذیه در سطح شهر با کمک خیرین تهیه و توزیع شده است ، اضافه کرد: هزینه تغذیه کودک در حدود 200000 تومان در ماه است. به بهبود تغذیه کودکان کمک می کند. موسسات خیریه می توانند حمایت خود را برای تأمین بودجه لازم برای رفع سوء تغذیه کودکان فراهم کنند.

هیچ برنامه رفاهی خاصی برای کودکان سوء تغذیه وجود ندارد

رئیس اداره بهزیستی اردستان ، تیتر اول نیز اظهار داشت: اداره بهزیستی برای کودکان مبتلا به سوء تغذیه برنامه ویژه ای ندارد و فقط بسته حمایتی را به خانواده های زیر 5 سال ارائه می دهد.

محمدعلی متوسلی زاده اعلام کرد: هم اکنون بسته های حمایتی بهزیستی اردستان به 70 کودک زیر 5 سال در قالب خانواده های تحت نظارت این بخش ارائه می شود. واقع شده است

اعتبار برای برنامه سوء تغذیه کودک اعتبار نخواهد داشت

رئیس کمیته امداد خمینی اردستان با اشاره به اینکه خدمات این سازمان به جامعه هدف به صورت هدفمند و به موقع در بخش های مختلف ارائه می شود ، گفت: همچنین سوء تغذیه یکی از مشکلاتی است که بسیاری از خانواده های آسیب پذیر با آن روبرو هستند. توجه ویژه ای به این موضوع دارد و در قالب برنامه ای برای جلوگیری از سوء تغذیه در کودکان زیر 5 سال ، خدمات لازم را به جامعه هدف ارائه می دهد.

ابوالقاسم صادقی با اشاره به اینکه تا سال گذشته و با شناسایی انجام شده ، بسته های حمایتی به 160 کودک زیر 5 سال که دچار سوء تغذیه بودند ، اعطا می شود ، این امر باید این کودکان را تحت پوشش خود قرار دهد و از تلاش سایر نهادها برای استفاده از خیرین و مردم استفاده کند. ظرفیت نهادی

وی با بیان اینکه کمیته امداد در حال حاضر خدمات پشتیبانی را به 30 کودک مبتلا به تغذیه ارائه می دهد ، اضافه کرد: بسته های حمایتی کمیته امداد ماهانه نیست و هر زمان که بودجه فراهم شود انجام می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا