بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین هتل های کیدز کانسپت آنتالیا

اگر آنتالیا را برای سفر خانوادگی خود انتخاب کرده‌اید، آشنایی با بهترین هتل آنتالیا برای خانواده می‌تواند سفرتان را به‌یادماندنی کند. در هتل های خانوادگی آنتالیا تمام خدمات و امکانات به‌ این صورت برنامه‌ریزی شده که در زمان استراحت بزرگ‌ترها، کودکان هم جایی برای سرگرم شدن داشته باشند؛ به‌عنوان مثال در اکثر این هتل‌ها، استخر مخصوص کودکان، سالن بازی و خدمات مربوط به نگهداری نوزادان در کنار امکاناتی که برای بزرگ‌سالان مهم است، وجود دارد. با همراه باشید تا این هتل‌ها را به شما معرفی کنیم.

بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا کدام‌اند؟

هتل باروت لارا کالکشن، هتل تایتانیک مردان پالاس، هتل دلفین ایمپریال، هتل رکسوس پریمیوم بلک، هتل الا کوالیتی ریزورت بلک، هتل گورال پریمیر تکیروا، هتل آی سی هتلز گرین پالاس، هتل لند آو لجندز کینگدام، هتل زانادو ریزورت، هتل آکانتوس اند سنت باروت کالکشن، هتل گلوریا ورده ریزورت، هتل سون سیز لایف و هتل مکس رویال بلک گلف ریزورت از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان و خانواده‌شان هستند.

به‌طور کلی هتلی که برای کودکان مناسب باشد، محیطی شاد و صمیمی دارد. به‌ همین دلیل، اگر با سروصدا مشکلی ندارید و همراه فرزندانتان سفر می‌کنید و وجود امکانات و تجهیزات هتل اهمیت بیشتری برایتان دارد، این هتل‌ها پیشنهاد ما به شماست. در ادامه، هتل های خانوادگی آنتالیا را یکی‌یکی معرفی می‌کنیم تا بدانید هنگام اقامت خانوادگی در این شهر، کدام هتل مناسب شماست.

بهترین هتل آنتالیا برای خانواده است. با اقامت در این هتل، بچه‌ها می‌توانند در استخرهای ایمن با سرسره‌های آبی مختلف بازی کنند، در کلوپ کودکان فعالیت‌های جذاب و آموزنده داشته باشند و در رستوران‌های متنوع از غذاهای خوشمزه مخصوص بچه‌ها لذت ببرند.

اگر قرار است به‌صورت خانوادگی با  سفر کنید، باید به‌دنبال هتلی باشید که علاوه‌بر امکانات معمول، سرویس نگهداری از بچه‌ها و امکانات ویژه برای کودکان داشته باشد. همچنین در نظر داشته باشید که با سرد شدن هوا، ممکن است نتوانید در ساعات غیرآفتابی، برای سرگرم کردن کودکتان از استخر روباز استفاده کنید؛ بنابراین انتخاب هتلی که علاوه‌بر استخر روباز، استخر سرپوشیده داشته باشد، اقامت مطلوب‌تری را برای شما فراهم می‌کند. می‌توان گفت که شما با اقامت در هتل باروت لارا کالکشن، همه این امکانات را در اختیار دارید و به همین علت، این هتل پیشنهاد مناسبی برای شماست.

در هتل باروت لارا کالکشن، خودتان هم می‌توانید تفریح کنید و کودکتان را به پرسنل هتل بسپارید. باشگاه ورزشی، خدمات اسپا و ماساژ، کافی‌شاپ و رستوران در کنار دیگر خدمات رفاهی باروت لارا، آن را به بهترین هتل آنتالیا برای بچه ها تبدیل کرده است. به‌طور کلی اگر به‌دنبال یک تعطیلات خاطره‌انگیز و لذت‌بخش با خانواده خود هستید، هتل باروت لارا انتخابی مناسب است.

هتل باروت لارا کالکشن، از بهترین هتل های خانوادگی آنتالیا استخر و سرسره‌های هتل باروت لارا، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

می‌توان گفت که  یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان است. این هتل مجلل، محیطی شاد و دوست‌داشتنی را برای شما و فرزندانتان فراهم کرده است که در همان بدو ورود متوجه آن خواهید شد. در این هتل ۵ ستاره، همه‌چیز همان‌طوری است که یک خانواده به آن احتیاج دارد. سالن ماساژ در کنار خدمات نگهداری کودک، استخر بزرگ‌سالان به‌همراه وسایل بازی بچه‌ها و غذاهای خوش‌مزه که برای همه سنین به‌طور خاص تهیه شده‌اند، از ویژگی‌هایی است که این هتل را در این لیست بلندبالا، گنجانده است.

باشگاه بچه‌های تینی (Tini Kids Club) در هتل تایتانیک مردان پالاس، محیطی امن و راحت را برای سرگرمی کودکان شما فراهم می‌کند. فرزندان کوچک شما می‌توانند زیرنظر کارکنان خبره هتل، در بازی‌ها و فعالیت‌های مناسب سنشان شرکت کنند، نمایش‌های مفرح را تماشا کنند، در رستورانی که مخصوص بچه‌هاست غذا بخورند، در پارک آبی و استخر مخصوصشان شنا کنند و حتی در کلاس‌های آموزشی شرکت کنند. در هتل تایتانیک مردان پالاس، تمام امکانات برای سفری خاطره‌انگیز فراهم است.

هتل دلفین ایمپریال، یکی از موارد لیست بهترین هتل آنتالیا برای کودکان است که در  نیز محبوبیت بسیاری دارد. این هتل خدمات خوبی را برای سرگرمی کودکان و بزرگ‌سالان فراهم کرده است؛ به‌طوری که هنگام اقامتتان در این هتل، لحظه‌ای بدون برنامه نخواهید ماند.

اتاق‌های بازی با فعالیت‌های متنوع برای مهمانان در هر سنی، اقامتی سرگرم‌کننده را تضمین می‌کند. فعالیت‌های تفریحی که برای مهمانان خود در نظر گرفته است، شامل مواردی مانند بیلیارد و بولینگ، خدماتی مانند کافه، سینما، شهربازی، استخر و پارک آبی کودکان است. در هتل دلفین ایمپریال، یک اتاق بازی کامپیوتری مجهز هم برای سرگرم شدن نوجوانان و جوانان وجود دارد. این اتاق بیشتر برای کسانی مناسب است که به بازی با پلی‌استیشن، علاقه زیادی دارند.

هتل رکسوس پریمیوم بلک (Rixos Premium Belek)

هتل دیگری که از فهرست هتل های خانوادگی آنتالیا به شما معرفی می‌کنیم،  است. این هتل خانوادگی خدمات خاصی را برای کودکان در نظر گرفته است. دلفیناریوم، استخر مخصوص کودکان، پارک آبی، برنامه‌های ویژه تفریحی و فرهنگی همراه با خدمات نگهداری نوزاد و کودک از مواردی است که در زمان اقامت در این هتل، در دسترستان است. از دیگر امکاناتی که این هتل ارائه می‌دهد، فضای بازی مخصوص کودکان و رستوران ویژه برای آن‌هاست. با توجه به این موارد، هتل رکسوس پریمیوم را می‌توانیم یکی از بهترین هتل های آنتالیا برای کودکان بدانیم. همچنین با توجه به موقعیت مکانی این هتل، دسترسی شما به بنای یادبود آتاتورک که از  به شمار می‌رود، آسان است.

هتل رکسوس پریمیوم بلک، از هتل های خانوادگی آنتالیا فضای مخصوص کودکان در هتل رکسوس پریمیوم بلک زمین بازی کودکان در هتل رکسوس پریمیوم بلک، بهترین هتل آنتالیا برای خانواده

هتل الا کوالیتی ریزورت بلک از هتل‌های 5 ستاره و مجهز آنتالیا در منطقه بلک است که جزو به‌ شمار می‌رود. هتل الا کوالیتی، هتلی مناسب کودکان در آنتالیا محسوب می‌شود و خدمات ویژه‌ای را برای خانواده‌ها تدارک دیده است؛ به‌عنوان مثال، مینی‌کلوب مجهز به دوربین‌های امنیتی، نمایش فیلم، انواع بازی‌های رومیزی و استخرهایی برای کودکان و نوزادان در این هتل وجود دارد.

علاوه‌بر این‌ها، امکان خاص ، آموزش در کنار تفریح است که برای کودکان فراهم شده است؛ مثلاً با توجه‌ به دوره‌های برداشت فصلی، کودکان می‌توانند به فعالیت‌های کشاورزی مانند چیدن زیتون از درختان و کاشت گل در باغ بپردازند تا ارتباط نزدیک‌تر با طبیعت را تجربه کنند. همچنین اگر کودک شما به آتش‌نشانی، کار در بیمارستان، دندان‌پزشکی و سایر فعالیت‌ها علاقه دارد، هتل الا کوالیتی ریزورت بلک انتخاب خوبی برای بازی و یادگیری فرزندتان است.

سخن آخر

با وجود تعداد زیاد هتل در آنتالیا و تنوع خدمات آن‌ها، تصمیم‌گیری برای انتخاب یک مورد میان انبوهی از هتل های خانوادگی آنتالیا، کاری دشوار به نظر می‌رسد. شما با مطالعه این مطلب با ۱۳ هتل برتر در این زمینه آشنا شدید و اکنون انتخاب میان آن‌ها کار ساده‌تری است. اگر همراه با همسر و فرزندان به آنتالیا می‌روید، می‌توانید بهترین هتل آنتالیا برای خانواده را از میان این هتل‌ها رزرو کنید؛ ولی اگر با فقط همسرتان به این سفر جذاب می‌روید، بهتر است  را در لیست انتخاب‌هایتان قرار دهید. همه‌چیز به نوع نیاز شما و سلیقه‌تان وابسته است و درهرصورت آنتالیا برای هر نوع گردشگر، گزینه‌ای برای ارائه دارد.

 

دکمه بازگشت به بالا