بهترین های کسب و کارعمومی

بهترین سایت خرید قاب گوشی عمده در ایران

با گذشت زمان استفاده از فلز و شیشه در ساخت قاب های گوشی موبایل رواج بیشتری پیدا کرد، چرا که یکی از فاکتورهای مهم در انتخاب و خرید گوشی موبایل، طراحی زیبای قاب ها است، به همین دلیل تعمیر و نگهداری این دستگاه ها نیاز به توجه بیشتری نسبت به قبل دارد. اکثر افراد موافق استفاده از لوازم جانبی برای محافظت از تلفن همراه خود هستند، اما انتخاب بهترین قاب گوشی و خرید عمده قاب، اغلب یکی از مشکلاتی است که مصرف کنندگان اغلب با آن مواجه هستند.

بازار قاب و قاب گوشی پر از گزینه های مختلف است و انتخاب مناسب می تواند تجربه استفاده از گوشی را بهبود بخشد. یک قاب مناسب نه تنها می تواند گوشی را در برابر خطرات روزمره مانند ضربه، خط و خش و … محافظت کند، بلکه به کاربر این امکان را می دهد تا با طرح ها، نقش ها و رنگ های مختلف قاب، شخصیت خود را بروز دهد.

انواع قاب گوشی های موبایل

شرکت های مختلف با در نظر گرفتن فاکتورهای مهمی مانند سلیقه کاربر، ایمنی، سهولت استفاده و ویژگی های خاصی مانند ساپورت، آهنربا، برجستگی، طراحی سه بعدی، درب های کشویی و … سعی در ایجاد قاب های جذاب و مناسب دارند. آنها همه گوشی ها را در اختیار دارند تا بتوانند رضایت مشتری بیشتری را کسب کنند و در نتیجه سهم بیشتری در این بازار دارند و برای مشتریان خود قاب های عمده خریداری می کنند. در اینجا مهم ترین و محبوب ترین قاب های موجود در بازار بررسی می شود:

قاب فانتزی و طرح دار

قاب بادوام و طرح دار را می توان به عنوان یکی از پرطرفدارترین قاب های بازار معرفی کرد چرا که در نگاه اول با طراحی و نقش های پرکاربرد خود توجه بسیاری را به خود جلب می کند. تطبیق پذیری این قاب، همراه با ایمنی آن، آن را به یکی از پرفروش ترین قاب های موجود در بازار تبدیل کرده است که طیف وسیعی از سلیقه ها را برآورده می کند.

این قاب ها اغلب در طرح های مختلف تولید می شوند تا سلیقه دختر و پسر را پوشش دهند. فریم های فانتزی دخترانه شامل طرح های شخصیت های متحرک، طبیعت، فانتزی، خالکوبی و قاب های طرح دار است. همچنین قاب فانتزی پسرانه شامل طرح های ماشین، شخصیت های فیلم، لوگوی باشگاه های فوتبال و غیره است.

قاب سیلیکونی و رنگی

قاب های سیلیکونی یکی دیگر از انواع قاب های محافظ گوشی هستند که به دلیل شکلی که نسبت به قاب های فانتزی دارند، چند رنگ و محبوب هستند. این قاب ها به دلیل جنس بدنه از گوشی در برابر لیز خوردن با دست محافظت می کنند و به دلیل ماهیت جنس و رنگ آن به راحتی با کیف یا لباس هماهنگ می شوند و از همه مهمتر سازگار هستند. آنالوگ با گوشی در کنار محافظ گوشی، تفاوت رنگ این قاب ها را می توان قوت آنها نامید. همچنین قابلیت تمیز کردن و ضدعفونی کردن قاب سیلیکونی از دیگر ویژگی هایی است که به ندرت در قاب دیده می شود.

قاب های چرم طرح کلاسیک

علاوه بر فریم های مختلف، گروهی از قاب ها نیز وجود دارند که به قاب های کلاسیک یا قاب های چرمی معروف هستند. این قاب ها ظاهری مدرن و کاملا رسمی دارند و معمولا در مکان های رسمی و رسمی مورد استفاده قرار می گیرند. در مقایسه با فریم های فانتزی و سیلیکونی، قاب های کلاسیک و چرمی ظاهری جذاب و مجلل دارند و عمدتاً گروه سنی میانسال و مسن را پوشش می دهند.

کیف گوشی

اگرچه قاب های مختلف با ویژگی های متفاوت در بازار وجود دارد، اما هستند کاربرانی که از محافظت از پشت و کناره های گوشی راضی نیستند و ترجیح می دهند از تمام قسمت های گوشی محافظت کنند. از طرفی ظاهر جذاب برخی از کیف ها چیزی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذشت. همچنین ویژگی های جذابی به برخی از قاب های گوشی تعبیه شده است تا بتوانید به ویژگی هایی مانند تماشای فیلم یا تلویزیون، مشاهده بخش تلفن هنگام دریافت اعلان های جدید، افزودن بخشی برای نگهداری کارت ها و سوئیچ های مختلف و ویژگی های دیگر دسترسی داشته باشید.

قاب گوشی شفاف

در طراحی و ساخت قاب گوشی جدید از بهترین هنر و زیبایی استفاده شده است که نیاز به محافظت قوی از بدنه گوشی دارد. اما آیا محافظت از بدنه گوشی در برابر ضربه های احتمالی زیبایی این گوشی ها را قربانی می کند؟ اگر قاب گوشی زیبا و جذابی دارید اما نگران ضربه خوردن گوشی خود هستید، می توانید از یک قاب شفاف برای محافظت از آن استفاده کنید. این قاب ها طراحی شفاف و صافی دارند و جدای از حفظ طراحی زیبای گوشی از بدنه گوشی محافظت می کنند.

قاب گوشی ضد ضربه و 360 درجه

افراد زیادی هستند که گوشی هایشان در طول روز دچار اشکال یا افت می شود. قاب ضد ضربه یا قاب 360 درجه یکی از مطمئن ترین گزینه هایی است که این افراد می توانند انتخاب کنند. این قاب ها جدا از محافظت از پشت، کناره ها و جلوی گوشی را نیز تا حدی می پوشانند تا از برخورد مستقیم اشیا به این قسمت ها جلوگیری کنند. این قاب‌ها علاوه بر ظاهر منحصربفرد خود باعث می‌شوند تا گوشی را راحت‌تر در دست بگیرید و این برای کسانی که از طراحی بدنه گوشی خود راضی نیستند و یا نگران آسیب دیدن قطعات گوشی خود هستند بسیار عالی است.

فریم 360 درجه را قاب سه تکه می گویند و معمولا از پلی کربنات یا فیبر کربن ساخته می شود. این نوع قاب مقاومت در برابر ضربه و فشار بسیار بالایی دارد و می تواند کناره های دکمه ها و کناره های دوربین را به خوبی بپوشاند.

قاب و کاور گوشی بامپر

بامپر یک کلمه لاتین به معنای ضربه گیر است که نوعی محافظ برای گوشی در نظر گرفته می شود. این نوع محافظ تنها محیط گوشی را می پوشاند و از ضربه خوردن به لبه های گوشی جلوگیری می کند. سپرها نیز سبک تر از قاب ها هستند و حجم کمتری دارند. در برخی موارد، قاب سپر نسبت به قاب ها و کیف ها مقرون به صرفه تر است و به همین دلیل ممکن است برای برخی از کاربران اولویت داشته باشد.

قاب گوشی هولوگرامی

قاب هولوگرافیک ضمن اینکه از دستگاه شما در برابر خطرات مختلف مانند خط و خش، ضربه، گرد و غبار و حتی مقداری آب محافظت می کند، ظاهر و استایل متفاوتی به گوشی می بخشد و یکی از پرفروش ترین ها در بازار محسوب می شود. خرید عمده قاب های هولوگرام توسط بسیاری از خرده فروشان انجام می شود. کاور و قاب گوشی طراحی چند رنگ منحصر به فرد قاب هولوگرافیک به شما این امکان را می دهد تا با استفاده از قاب محافظ گوشی هولوگرافیک، سبک و زیبایی را به دستگاه خود اضافه کنید و در عین حال از ظاهر جذاب و ظریف آن لذت ببرید.

خرید قاب گوشی عمده از قابکده

قابکده مفتخر است که یکی از بزرگترین فروشگاه های اینترنتی کشور است که طیف وسیعی از محصولات را ارائه می دهد. محصولات این سایت دارای دوره آزمایشی ویژه بوده و ضمانت قیمت خرید را به مشتریان گرامی ارائه می دهند. عرضه ارزان قاب با طیف وسیع و مناسب ترین قیمت یکی از ویژگی های بارز قابکده است. پشتیبانی قوی قابکده را می توان یکی از نقاط قوت آن ذکر کرد، چرا که گروهی از افراد مجرب برای پاسخگویی به نیاز کاربران در نظر گرفته شده است تا تخلفی در این زمینه صورت نگیرد.

قابکده به عنوان وارد کننده و توزیع کننده لوازم جانبی در ایران، برای همکاران و خریداران محترم برنامه ریزی ویژه ای دارد. این سایت علاوه بر فروش تکی، قاب گوشی را به صورت عمده و با ارزان ترین قیمت در ایران  به فروش می رساند و امکان خرید عمده قاب گوشی را در اختیار همکاران و خریداران قرار می دهد و امکانات انحصاری را در اختیار مشتریان قرار می دهد. در برخی فروشگاه ها یافت می شود.

فروش قاب در قابکده به صورت عمده و با امکان انتخاب دلخواه برای همکاران و مغازه داران ارائه می‌شود، و هیچ محدودیتی از نظر تعداد قابها و انتخاب‌ های گوناگون برای مشتریان وجود ندارد. برای مشاهده لیست کامل موجودی و قیمت‌های عمده، و همچنین برای همکاری با ما، کافی است به سایت قابکده مراجعه نموده و لیست محصولات را مشاهده فرمایید.

با قابلیت انتخاب از بین قاب هی  متنوع و جذاب، شما می‌توانید به آسانی نیازهای مختلف مشتریان خود را برآورده سازید. با همکاری با ما در قابکده، به عنوان یک همکار یا مغازه ‌دار، شما بهترین فرصت را برای توسعه تجارت و ارتقاء تجربه خرید مشتریان خود خواهید داشت.

دکمه بازگشت به بالا