استان ها

اقدامات هیات تیراندازی لرستان در زمینه اهداف زیست محیطی

به گزارش تیتر اول لرستان ، مهرداد فتحی بیرانوند در اختتامیه مسابقات تیراندازی بین تیراندازان استانهای لرستان و خوزستان گفت: بخشی از فعالیتهای شورای تیراندازی در راستای اهداف اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان است. ”

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان با استقبال از آغاز هفته وحدت ، گفت: فراهم آوردن شرایط تیراندازی برای اهداف پروازی در روستای مقاومت خرم آباد ، فرصتی عالی برای علاقه مندان به تیراندازی است تا از توان موجود استفاده کرده و شور و شوق خود را در این فضا آزاد کنند. .

وی ادامه داد: تیراندازی از جمله فعالیت هایی است که پیامبر اکرم اسلام و بزرگان دینی بر آن تاکید کرده اند و علاوه بر ورزش موجب تحرک، شادی، نشاط، تمرکز و حس رقابت در این گونه مسابقات می شود. بنابراین اداره کل محیط زیست از این قابلیت استقبال می کند، زیرا معتقدیم جوانان و اقشار مختلف مردم لرستان باید در فضایی پرشور از انرژی و اشتیاق تخلیه شوند.

فاطی بیرانوندا افزود: تیراندازی ریشه در فرهنگ مردم لرو دارد و مردم لرستان و عشایر منطقه به تیراندازی علاقه دارند اما اگر شاهد کشتار حیات وحش نباشیم از این علاقه استقبال می شود. بنابراین هدایت علاقه مندان به تیراندازی به میدان تیر به منظور پرواز، فعالیتی شایسته است که باید در دستور کار شورای تیراندازی لورن قرار گیرد.

مدیرکل حفاظت محیط زیست لرستان گفت: این اداره کل از شورای تیراندازی لرستان حمایت می کند و در این زمینه از هیچ تلاشی دریغ نخواهد کرد. لذا امیدواریم این مجموعه با فعالیت های فرهنگی ورزشی اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان را همراهی کند.

لازم به ذکر است به همت شورای تیراندازی استان لرستان مسابقه تیراندازی بین استان های لرستان و خوزستان برگزار شد که ابراهیم بیرانوند از استان لرستان مقام اول، مجید بیرانوند از استان لرستان مقام دوم و محمد سامان بیرانوند مقام دوم را کسب کردند. از استان لرستان مقام دوم را کسب کرد. مقام دوم به استان لرستان و مقام سوم رسید.

بهنام زرین کوب از لرستان نیز در این مسابقات مقام چهارم را به خود اختصاص داد و حسین کریمی از خوزستان و ابراهیم جلالی از لرستان به ترتیب پنجم و ششم شدند.

در پایان این مسابقات با حضور مهرداد فتحی بیرانوند مدیرکل حفاظت محیط زیست، خدادادی رئیس شورای تیراندازی، ولی زاده دبیر شورا و جمعی از پیشکسوتان این رشته از نفرات برتر تجلیل شد. لوح و جوایز

در همین حال رئیس شورای تیراندازی لرستان در کمپین از مهرداد فتحی بیرانوند به دلیل حمایت های اداره کل حفاظت محیط زیست لرستان تشکر و قدردانی کرد.

48

دکمه بازگشت به بالا