استان ها

“پورموسوی” برگ برنده نفت آبادان

تیتر اول / هرزستان شاید تعداد کمی از مردم تصور می کردند که نفت آبادان برخلاف همه انتظارات در بالای جدول است.

تیم فوتبال نفت آبادان در لیگ بیستم آنقدر دیر بسته شد که حتی نتوانست اردوی کاملی را در خارج از استان برگزار کند ، اما از روزهای اول لیگ ، پورموسوی نفتی ها را شکست داد. مربی که کار خود را در نفتا دیر آغاز کرد ، اما با سرعت و بهانه ای برای نداشتن بودجه لازم و وفادار ماندن به انتخاب خود ، تیم را بست و اهداف نفت برای لیگ بیستم را تعیین کرد.

جذب تیتر اول ، بیت سعید ، محمد طیبی ، مهدی زبیدی ، حکیم نصاری و همچنین جذب چندین بازیکن 18 و 20 ساله خوزستانی از جمله تلاش های پورموسوی در ساخت نفت جدید و اثبات بار دیگر بازیکنان محلی خوزستان بود.

در همان شرایط دشوار ، نفت در اولین بازی لیگ برتر مقابل پیکان یک وضعیت بحرانی را تجربه کرد. مسابقه ای که در آن نفت مجبور شد با تیمی کاملاً بومی و جدید زمین را ترک کند زیرا با بازیکنان جدید قرارداد ثبت نکرده و اگرچه بسیاری نفت را بازنده شکست نخورده بازی می دانستند ، پورموسوی با ایمان در جوانی بازی را ترک کرد. بازنده خانه ، برنده از مستطیل سبز بیرون آمد.

نفت حتی در مسابقاتی که با تساوی یا بدون نتیجه خاتمه یافت ، به فوتبال زیبا و تمیز خوزستان ادامه داد در حالی که بازیکنانی مانند بتس سعید ، زوبیدی و هالقی فرس که در فصول گذشته در این تیم بودند آنها توانایی زیادی نشان ندادند ، آنها در نفت آبادان بازی می کردند و دوباره ظاهر شدند. البته این روغن نقاط ضعفی دارد که باید برای بهبود آنها اصلاح شود ، اما به گفته کارشناسان ، این روغن با تیم یک دست و افراد محلی آنقدر خوب بازی می کند که نقاط ضعف آن چندان قابل مشاهده نیست.

صنعت نفت با بازی تیم غنی و با استعداد تراکتور در هفته هشتم لیگ برتر بار دیگر توانست با یک پیروزی از بازی باخت خارج شود. پیروزی که منجر به خم شدن قند بازیکنان این تیم در ورزشگاه تختی آبادان و دوباره جشن هواداران و رقصیدن پشت درهای بسته ورزشگاه شد.

اکنون به لطف پیروزی نفت در یک بازی چشمگیر برابر تیم تراکتور ، کارشناسان این روزهای برتر نه تنها پورموسوی به عنوان برنده نفت هستند. مربی ای که نه تنها در کار با جوانان مهارت دارد ، بلکه در طول 90 دقیقه بازی نیز با آرامش و فکر می کند ، تیم خود را به پیروزی می رساند و البته نیمکت خود را نیز یاد می گیرد. در همین حال ، در نیمه دوم ، یعنی از طرف مربیان ، نفت در مسابقات خانگی پیروز شد و چهار پیروزی شیرین خانگی کسب کرد.

نفت آبادان اکنون با 14 امتیاز و تفاضل گل کمتر نسبت به گل گهر در مکان دوم قرار دارد ، موفقیتی که باید آن را بخشی از مدیریت خوب باشگاه صنعت نفت آبادان دانست و شرایطی که برخی از باشگاه های بزرگ نفت آبادان تحت تأثیر عدم مدیریت حرفه ای در حال تعطیلی هستند با یک رهبر قدرتمند و حاشیه ای.

صنعت نفت آبادان در ادامه راه خود با کار دشواری روبرو است و اگر حمایت و توجه بیشتری از طرف مسئولان شهری و استانی داشته باشد ، حتی ممکن است در راس امور باشد. صدری ، که ثبات سالها در آن آرزوی طرفداران آتش سوزی نفت آبادان بود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا