استان ها

آماده باش معاون سیاسی به فرمانداران /  برگزاری شکوهمند کنگره شهدای لرستان

به گزارش تیتر اول لرستان، بهرام ستاری با اعلام اینکه ترویج فرهنگ ایثار و شهادت یک رسالت بزرگ و همگانی است، گفت: کنگره 6544 لرستان تبلور رشادت و رشادت مردانی است که تاکنون هشت ساله حماسه طولانی دفاع مقدس چپ.

دکتر بهرام ستاری داستانی با اشاره به اینکه تاریخچه ایثارگری رزمندگان لرستانی را نباید فراموش کرد، برگزاری چنین کنگره و یادواره ای را فرصت مناسبی برای شناسایی و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نسل های مختلف دانست. جامعه.

وی افزود: این وظیفه استانداران است که نهایت تلاش خود را برای پر رنگ شدن هر چه بیشتر کنگره شهدای لرستان و نشان دادن تاثیر مثبت آن بر نسل های آینده انجام دهند.

معاون سیاسی امنیتی استاندار لرستان ادامه شهادت را مهم دانست.

وی از برگزاری 25 یادواره شهر، پوسته، واحد و … در استان در سال 1401 خبر داد و گفت: اولین یادواره با نام یادواره شهدای جاویدالاثر به زودی توسط شهرداری هرم آباد برگزار می شود.

ستاری با تقدیر از دست اندرکاران برگزاری یادواره شهدا در استان گفت: در سال 1400 تعداد 663 یادواره با اسامی پایگاه، محله، محله و شهرت محله برگزار شده که نسبت به مدت مشابه 73 درصد افزایش داشته است که سال گذشته نشان از تعهد جدی و فرهنگ شهادت.»

وی از همه نهادهای مسئول و اعضای ستاد کنگره خواست تا با روحیه جهادی از تمام توان خود برای برنامه ریزی و اجرای اهداف کنگره برای پر رنگ تر شدن کنگره در لرستان استفاده کنند.

دکمه بازگشت به بالا