حوادث

برخورد با تارنماهای شایعه ساز در فضای مجازی

فرمانده نیروی انتظامی ، دستیابی به پلیس هوشمند را برنامه جدی و اولویت دار نیرو توصیف کرد و از نصب برخی سیستم ها و استفاده از تجهیزات هوشمند پلیس در ماه های اخیر در واحدهای تخصصی ناجا خبر داد.

به گزارش تیتر اول ، سردار حسین اشتری وی در حاشیه بازدید از فرماندهی انتظامی کاشان با ابراز عزاداری روز شهید بزرگوار حضرت فاطمه زهرا (س) در جمع خبرنگاران گفت: ساکنان کاواس همیشه در پیروزی انقلاب ، دفاع مقدس و دفاع از ولایت صادق بوده اند. نیروی انتظامی باید بهترین و با کیفیت ترین خدمات را به این مردم شریف ، شهدا و والیان ارائه دهد.

وی افزود: بررسی ها نشان می دهد اقدامات پلیس کاشان در 9 ماه نخست سال جاری بسیار بارز است و مردم و مسئولان این اقدامات را تأیید می کنند. اگرچه در زمینه پیشگیری از جرم باید کارهای بیشتری انجام شود ، اما ما برنامه هایی را در دستور کار قرار داده ایم.

فرمانده ناجا با اشاره به اهمیت شهر کاشان از نظر منطقه جغرافیایی و مکان های مهم و همچنین وجود مسیرهای مواصلاتی ، اظهار داشت: همچنین باید مدیریت پلیس شهر کاشا تقویت شود که امیدواریم تصمیماتی که در این سفر گرفته می شود. و به مسئولان و موسسات خیریه کمک کند تا شاهد افزایش قابل قبول ظرفیت و آمادگی نیروی پلیس این شهر باشند.

ادامه فعالیت های ناجا در منطقه کرونا

در بخشی دیگر از سخنرانی ، فرمانده ناجا با اشاره به ادامه فعالیت های ناجا علیه کرونا ، فعالیت های یک ساله این نیرو در منطقه را تشریح کرد و اظهار داشت: با اطمینان می توانم بگویم که نیروی پلیس یکی از سازمان های پیشرو در منطقه کرونا است.

وی افزود: نیروهای پلیس اقدامات بسیار موثری در زمینه های فاصله اجتماعی ، کنترل ترافیک ، نظارت صنفی انجام دادند که در همان زمان اجازه ادامه کار نداشتند ، با کلاهبرداری کالا و کلاهبرداران بهداشتی ، ضد عفونی معابر و اماکن مقابله می کردند ، در حالی که به کلیه بیمارستان های ناجا ظرفیت بیماران کرونا اختصاص داده شده است. رفتار.

با 4000 سایت شایعات در فضای مجازی معامله می کند

فرمانده نیروی انتظامی یکی از فعالیت های این نیرو را برخورد با کسانی دانست که با انتشار اخبار دروغ و دروغ در فضای مجازی باعث نگرانی مردم می شوند ، اظهار داشت: در این ارتباط 4000 سایت شایعه سازی شناسایی و فعالیت و همچنین برخی از آنها آنها برخی از کاربران این سایت ها به مقامات قضایی معرفی و برخی از آنها توسط پلیس اخطار داده شدند.

30٪ افزایش در کشفیات دارو

اشتری در ادامه به تشریح کار نیروهای پلیس در مبارزه با مواد مخدر پرداخت و اظهار داشت: افسران پلیس با اشراف اطلاعاتی با استفاده از خشکی و دریا باید با قاطعانه و با قاطعیت با باندها و شبکه هایی که مواد افیونی را به کشور قاچاق می کنند برخورد کنند. یافته های ما 30 افزایش یافته است compared نسبت به سال گذشته.

وی خاطرنشان کرد: علاوه بر برخورد با شبکه های قاچاق تریاک و باندهای بانکی در مرز ، اقدامات خوبی برای رسیدگی به موضوع توزیع کنندگان کوچک مواد افیونی در محلات برداشته شده و افراد سرشناس دستگیر و به محاکمه قضایی کشانده شده اند.

فرمانده ناجا دستاوردهای پلیس هوشمند را برنامه جدی و اولویت دار این نیرو عنوان کرد و گفت: از سال گذشته و در ماه های اخیر اقدامات خوبی انجام شده ، واحدهای انتظامی برخی سیستم ها و تجهیزات هوشمند پلیس را نصب کرده و ماموریت هایی را نیز انجام داده اند. در حال استفاده است و امیدواریم سال آینده تمام خدمات ناجا به صورت هوشمند و از طریق سیستم های الکترونیکی به مردم ارائه شود.

وی با بیان اینکه توانایی ما در استفاده هرچه بهتر و بهتر از تجهیزات و فناوری پلیس مدرن و هوشمند است ، خاطرنشان کرد: اگر خدا بخواهد ، خبرهای خوب طی ماه های آینده به اطلاع عموم خواهد رسید.

جذب جوانان علاقه مند و متخصص در دستور کار ناجا

اشتری درباره استخدام نیروهای جدید و متخصص و جذب افسران پلیس اظهار داشت: طبق دستورالعملی که ستاد کل نیروهای مسلح به ما داده است ناجا هر ساله جوانان مومن ، وفادار و متخصص را جذب می کند که تعداد قابل توجهی از آنها جذب این نیرو می شوند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس ، فرمانده ناجا با اعلام اینکه سال آینده برنامه هایی برای جذب نیروهای جدید و تخصصی ناجا خواهیم داشت ، گفت: از اینجا به همه مومنان ، جوانان مصمم و متخصص می گویم که نیروی انتظامی یکی از بهترین دستگاه ها است. وی برای خدمت به بزرگواران ، شهید و فرماندار است و هر یک از این عزیزان که علاقه مند به خدمت به ناجا هستند می توانند به مراکز انتخاب ناجا در سراسر کشور مراجعه کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا