استان ها

بخش کشاورزی در کشور پویا است

رحمت الله پریچهر روز چهارشنبه در مراسم تحلیف رئیس جدید تعاون روستایی استان رشت ، رشت ، اهمیت همکاری و مشارکت را افزود و افزود:

وی اظهار داشت: امروز تعاونی ها باید تلاش کنند تا زنجیره ارزش را گسترش دهند ، ضمن این که بازار کشاورزی را متعادل می کنند تا در اجرای پروژه های سودآور تنوع ایجاد کنند.

یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز تعاون روستایی ایران تعاونی ها را یکی از ارکان مهم نظام اقتصادی کشور برای دستیابی به اقتصاد مقاومتی مطلوب مقام معظم رهبری عنوان کرد و گفت:

وی با تأکید بر سه نقش اصلی تعاون روستایی در ارتباط با شبکه گسترده تعاونی های محبوب روستایی ، کشاورزی ، تولیدی و … خاطرنشان کرد: نقش پیشرو و نظارتی تعاون روستایی از طریق فعالیت های حسابرسی منظم و دقیق م effectiveثرتر خواهد بود. .

وی با اشاره به ظرفیت تولید و جغرافیای بالای گیلانا گفت: سازمان های تعاونی در استان با توجه به همجواری با کشورهای همسایه می توانند از طریق شرکت های در حال توسعه در نتیجه انباشت سرمایه توسط اعضای کوچک در صادرات محصولات فعال باشند.

یکی از اعضای هیئت مدیره مرکز ملی تعاون روستایی با تأکید بر لزوم راه اندازی اتحادیه تعاون باغداران گویان ، ارتقا coop تعاونی ها به سمت تولیدات صادرات محور را از وظایف اساسی مدیریت تعاونی های روستایی استان ها عنوان کرد.

در این مراسم عباس جعفرپور به عنوان سرپرست جدید تعاون روستایی استان گیلان معرفی و از فضل مدیر سابق رامین گیلانشاهی تقدیر شد.

46

دکمه بازگشت به بالا