استان ها

باید از لحاظ مالی دوستان به ما نگاه بهتری داشته باشند/ در صدد رفع مشکلات مالیاتی هستیم

دبیر فدراسیون اسکیت در گفت و گو با آنا:

دبیر فدراسیون اسکیت گفت: برای اینکه بتوانیم فدراسیون را به شرایط بهتری برسانیم از لحاظ مالی نیازمند حمایت بهتری هستیم.

حمیدرضا بخارایی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، در خصوص شرایط این روزهای فدراسیون اسکیت اظهار داشت: این روزها مرحله دوم لیگ اینلاین هاکی در حال برگزاری است. هفته آینده هم مسابقات دسته جات این رشته را در بخش نوجوانان و جوانان خواهیم داشت. پس از آن نیز اردوهای تیم ملی سرعت برای حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو در تهران پیش‌بینی شده است. خوشبختانه هفته گذشته هم مسابقات دسته جات فری استایل را در استان البرز در 6 دسته و از رده سنی 7 تا 19 سال برگزار کردیم.

وی افزود: برای سال آینده هم تقویم ورزشی خودمان را مشخص کرده‌ایم. آن هم به لحاظ حضور در بازی‌های آسیایی هانگژو، بالاخره چهار رشته در این بازی‌ها داریم از جمله سرعت، فری استایل، نمایشی و اسکیت بورد و به همین دلیل هم برای سال آینده اردوهای برون مرزی برای بچه‌ها پیش‌بینی کرده‌ایم.

**از عملکرد و نتیجه ورزشکار اسکیت بُرد در مسابقات جهانی راضی هستیم

دبیر فدراسیون اسکیت ادامه داد: ماه گذشته هم برای اولین بار ورزشکار خودمان را به مسابقات انتخابی المپیک در رشته اسکیت بُرد در امارات فرستادیم. با توجه به اینکه اولین حضورمان در این رویداد بود هر چند با کسب سهمیه همراه نبود اما نتیجه و عملکرد ورزشکارمان مورد قابل قبول بود. در اردیبهشت ماه سال آینده هم تیم‌های بانوان و آقایان را در رشته اسکیت رول باز به مسابقات جهانی هندوستان خواهیم فرستاد. 

**بودجه ما خیلی محدود است

بخارایی با اشاره به اینکه از لحاظ مالی نیاز به توجه بیشتر از طرف وزارت ورزش دارند، گفت: حقیت امر این است که از لحاظ مالی نیاز توجه بیشتر از سوی وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک هستیم البته خودمان هم به دنبال حامی مالی هستیم تا بتوانیم برنامه‌هایی که داریم را به سرانجام برسانیم. بالاخره هر چه نباشد از لحاظ مالی فدراسیون ما دوازده رشته در زیر مجوعه خود دارد و از میان آنها هشت رشته فعال هستند اما در کمال ناباوری بودجه‌ای که برای فدراسیون ما مصوب شده نسبت به رشته‌هایی که زیر پوشش ما هستند خیلی کم است. نیاز به نگاه ویژه وزارت ورزش داریم زیرا این رشته همگانی است و با این حمایت‌ها می‌توانیم فدارسیون اسکیت را به جایگاه بالاتری نزدیک کنیم.

**درصدد رفع مشکلات مالیاتی هستیم

وی در خصوص اینکه آیا مشکلات مالیاتی که داشتند برطرف شده یا همچنان وجود دارد، پاسخ داد: از ادوار گذشته یکسری مشکلاتی بر سر راه این رشته در اداره مالیات وجود داشته است و دوستان نسبت به پرداخت آن کوتاهی کرده‌اند و ما در صدد هستیم این مشکلات را برطرف کنیم.

**نیازی به خرید وسایل از سایر کشورها نداریم

دبیر فدراسیون اسکیت درباره اینکه آیا از لحاظ وسایل سخت افزاری و نرم افزاری با مشکل مواجه هستند یا خیر، اظهار داشت: خوشبختانه در داخل ایران دوستانی داریم که تولید داخلی انجام می‌دهند و کنار آن هم از آنسوی مرزها وسایلی را به کشور وارد می‌کنند البته برای ما از لحاظ مالی سودی ندارد اما همین که ورزشکاران ما از داخل وسایل مورد نیاز خودشان را خریداری می‌کنند اتفاق خوبی است، دیگر نیازی نیست در این شرایط سخت اقتصادی از سایر کشورها درخواست وسیله برای خرید داشته باشیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا