استان ها

کی روش با تیم ملی موفق شود پیشنهادات بهتری دریافت می کند/ در جام جهانی تیم بهتری می شویم

گفتگوی عالی با آنا

یک کارشناس فوتبال گفت: کارلوس کی روش می داند که فوتبالش با درخشش ایران در جام جهانی تضمین می شود.

حمید درخشان در گفت وگو با خبرنگار گروه ورزشی آنا، درباره جدیت کارلوس کی روش در تمرینات تیم ملی فوتبال و اینکه این مربی با تیم داخلی به عنوان بازیکنانی که قرار است در جام جهانی بازی کنند، رفتار می کند، گفت: سرمربی تیم ملی ایران از پرتغال گفت که معنای کلمه مربی حرفه ای را کاملا درک می کند و بهترین نمونه برای مربیانی است که می خواهند در سطح حرفه ای و عالی تمرین کنند. کی روش مسئولیت های زیادی را بر عهده گرفته است و با وجود اینکه در هر کاری که مربوط به تیمش است درگیر است، اما در هر قسمتی که به آنها دستور داده از دستیارانش نیز استفاده می کند. او می داند که باید تمام نقاط ضعف تیمش را بپوشاند و حتی در قسمت هایی که تیمش شرایط خوبی دارد باید سطح شاگردانش را بالا ببرد. در مناظره های حرفه ای باید تا حد امکان خود را تقویت کنید زیرا رقبا نیز خود را به بهترین شکل آماده می کنند و بهترین عملکرد خود را نشان می دهند.

وی با بیان اینکه کی روش نسبت به همه شاگردانش نگاه یکسانی دارد، گفت: مصدومیت سردار آزمون بارزترین نمونه در جام جهانی 2022 قطر است. احتمال از دست دادن بازیکن یا بازیکنان دیگر کم نیست. البته حضور پررنگ همه بازیکنان در تیم ملی آرزوی همه علاقه مندان است اما مصدومیت ها یکی از معضلات اجتناب ناپذیر فوتبال حرفه ای است که باید برای مقابله با آن راهکارهایی وجود داشته باشد. در صورت از دست دادن سایر ارقام، نمی توانیم در آستانه WC بازیکن یدکی از درب کارخانه بگیریم و باید افراد را برای تمام پست های آینده آماده کنیم تا در صورت مصدومیت، یکی از ستاره های تیم ملی جایگزین مناسبی برای ما خواهند بود.

این کارشناس فوتبال با اشاره به اینکه موفقیت کی روش در تیم ملی ایران بیش از پیش تضمین کننده دوران حرفه ای او خواهد بود، گفت: اعتبار کی روش به درخشش تیم ملی بستگی دارد و او بهتر از هرکسی می داند که می تواند ارائه دهد. جام جهانی قطر ایده آل کاشند نه تنها تداوم حضور در تیم ملی ایران را تضمین می کند، بلکه پیشنهادهای بهتری نیز دریافت می کند. کی روش به دنبال بازنشستگی نیست و مخالف استراحت است. بنابراین او از برنامه ریزی تا اجرای کامل برنامه ها به کار خود در همه زمینه ها ادامه می دهد و می خواهد تیم بسیار آماده تری را به معتبرترین رقابت فیفا بفرستد. او با هیچ بازیکنی زاویه نخواهد داشت چرا که فلسفه مربی حرفه ای در این مسائل بیگانه است و به گونه ای عمل می کند که کل تیم برای رسیدن به یک هدف با تمام وجود تلاش کنند تا به موفقیت برسند.

درخشان بات موفقیت تیم ملی ایران را بیش از مراحل قبلی جام جهانی دانست و تاکید کرد: در جام جهانی تیم آسانی وجود ندارد و بنابراین نباید به نام تیم های حاضر در گروه خود نسبت به جام جهانی توجه کنیم. قبلی دور تلاش های انجام شده برای موفقیت تیم ملی و پیشرفت هایی که در عملکرد و کیفیت تیم ملی می بینیم نشان می دهد که در جام جهانی 2022 قطر این فرصت را داریم که نتایج بهتری کسب کنیم. پیش بینی درست نیست اما می توان در جام جهانی به تیم بسیار بهتری تبدیل شد.

انتهای پیام/4048/

انتهای پست/

دکمه بازگشت به بالا