فرهنگ و هنر

رد ادعای حضور میناوند و انصاریان در ویژه‌برنامه صداوسیما

معاون روابط عمومی سازمان نظام پزشکی با رد ادعای مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی مبنی بر عدم نظارت وی بر استودیوهای ضبط ، حضور مهرداد میناوند و علی انصاریان در برنامه شهرآورد را یادآوری کرد. شبکه های اینترنتی ، رادیو نیست.

حمید خواجه نیاد ، رئیس روابط عمومی رادیو و تلویزیون ایران در مصاحبه با تیتر اول ، به اظهارات حسین کرمانپور ، مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی اشاره کرد که وی تلویحاً ادعا کرد مهرداد میناوند به دلیل تاج به تاج آلوده شده است. تاج. وی خاطرنشان کرد: این آخرین مورد نخواهد بود: حضور آقای میناوندا و انصاریان ارتباطی به تلویزیون و برنامه های رسانه ملی ندارد و ما این اقوام را دریافت نکرده ایم. یک برنامه ویژه شهرآورد در تهران ؛ هر دو بزرگوار در یکی از برنامه های تلویزیون اینترنتی بودند و همانطور که قبلاً اشاره کردیم ، تولید برنامه های زنده و ضبط شده در استودیوهای رادیویی مطابق با پروتکل های بهداشتی است.

معاون روابط عمومی صدا و سیما همچنین اظهار داشت: در استودیوهای رادیو و تلویزیون ، مواد ضد عفونی کننده در دسترس همه همکاران و مهمانان است و استفاده از ماسک برای همه افراد الزامی است. استودیو نیز به صورت دوره ای ضد عفونی می شود. در استودیو ، اگر فاصله اجتماعی مورد نیاز رعایت شود ، ماسک برداشته می شود تا توجه به بحث زیبایی را جلب کند ، اما اگر برنامه همزمان چندین مهمان را در خود جای دهد ، استفاده از ماسک بسیار توصیه می شود. همچنین در پشت صحنه ، همه همکاران باید از ماسک استفاده کنند.

خواجه نژاد با اشاره به توییتی از سوی مدیرکل روابط عمومی سازمان نظام پزشکی تکرار کرد: “این درست نیست که آنها در چندین برنامه به عدم رعایت پروتکل ها اشاره و مشاهده کرده اند ؛” انطباق با برنامه های ضبط و ضبط مستقیم “

وی ادامه داد: همه روزه همکاران بهداشت سازمان صداوسیما در ورودی های سازمان صدا و سیما مستقر می شوند و با استفاده از دماسنج دمای بدن مشتریان و همکاران را کنترل می کنند. این مشاهدات در ورودی کانال تلویزیونی و محل استودیوهای ایستگاه تلویزیونی جدی است ، بنابراین اگر کسی علائمی داشته باشد ، از ظهور آنها در پخش ها و استودیوهای شبکه تلویزیونی جلوگیری می شود. .

معاون امور عمومی صدا و سیما یادآوری کرد که برخی از رسانه ها شامل عکس های برنامه دو ورزشکار “شوتبال” از ماه مه سال گذشته و همچنین عکس ها و فیلم های برنامه های بیرونی این دو ورزشکار بودند. اظهارات مدیرکل روابط عمومی رادیو. آنها از آن استفاده کرده اند که باعث شده مخاطب به اشتباه به برنامه های سیما توجه کند.

سرانجام خواجه نژاد برای زندگی مهرداد میناوند طلب آمرزش و آرامش کرد و برای علی انصاریان آرزوی سلامتی کرد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا