ورزش و نشاط

بازی ایران- مالی لغو شد/عکس

این بازی در حالی لغو شد که دومین و آخرین بازی دوستانه تیم ملی ایران قرار بود فردا سه شنبه با هدایت دراگان اسکوکیچ برگزار شود.

اردوی تیم ملی ایران یکشنبه گذشته (13 اکتبر) پس از وقفه ای طولانی به دلیل شیوع ویروس کرونا آغاز شد و این تیم روز پنجشنبه در دیداری دوستانه 2: 1 مقابل تیم ملی ازبکستان به میدان رفت.

اسکوکیچ که پس از هدایت تیم ملی ایران با چالش کرونا روبرو شد ، قصد داشت در اردوی اول در دو بازی تمرینی شاگردانش را محک بزند ، اما حالا او باید بازیکنان ایران را آنالیز کند و در اردوهای بعدی فقط یک مسابقه انجام دهد. در نظر گرفتن.

طبق برنامه قبلی ، تیم ملی فوتبال ایران قرار بود فردا ، سه شنبه ، فردا ، سه شنبه ساعت 17:00 (به وقت محلی) در مجموعه ورزشی امیر در آنتالیا به مصاف تیم ملی مالیان برود ، اما این بازی به دلیل تعداد زیاد بیماران بیماری کرونا در تیم مقابل انجام نمی شود.

دو روز پیش اعلام شد که چهار بازیکن تیم ملی دارایی از تاجگذاری رنج می برند که این امر احتمال لغو آماده سازی تیم ایران را افزایش می دهد اما در پایان فدراسیون فوتبال ایران اصرار داشت که این مسابقه در زمان مقرر برگزار شود.

امشب ، تیم ملی ایران آخرین تمرین خود را قبل از بازی دوستانه مقابل مالی با هدایت دراگان اسکوکیچ انجام داد ، اما آنها کار خود را در اردوی کوتاه مدت ترکیه به پایان رساندند و با همان تمرین به تهران برمی گردند و البته لژیونرها به تیم های باشگاهی خود خواهند پیوست.

چند ساعت پیش فدراسیون فوتبال ایران با صدور بیانیه ای لغو یا لغو بازی تیم ملی مقابل مالی را اعلام کرد: تصمیم نهایی در مورد سازماندهی بازی تا فردا اعلام خواهد شد. “

اما پس از آن اعلامیه ، فدراسیون فوتبال مالی دقایقی پیش رسماً لغو بازی تیم ملی مقابل ایران را اعلام کرد تا پرونده این بازی پرماجرای آماده سازی پایان یابد.

258 41

دکمه بازگشت به بالا