فرهنگ و هنر

«باب اسفنجی کرگدن» فعلا روی صحنه می‌ماند

کارگردان نمایش “اسفنج باب کرگدن” اعلام کرد که اجرای او تا جمعه 18 تیر ادامه خواهد داشت.

انتشار برخی اخبار جنجالی درباره تعطیلی سینماها و تئاترها از شامگاه 14 ژوئیه ، که تا ظهر دیروز ادامه داشت ، باعث سردرگمی چند هنرمند و همچنین برای مخاطبان این آثار شد.

در همین راستا ، سامی صالحی ثابت ، کارگردان SpongeBob Rhinoceros ، دیروز ، 15 ژوئیه ، گفت: “من هنوز نمی توانم تصمیمی قطعی برای ادامه نمایش بگیرم ، زیرا بعد از اعلام بسته شدن فیلم ، بازیگران جوان در بازی ما بسیار نگران شدند و مهمتر. ” از نمایش

با این حال ، وی امروز ، 16 ژوئیه به تیتر اول گفت که به طور قطع بازی را تا جمعه 17 ژوئیه ادامه خواهد داد.

نمایشنامه “اسفنج باب کرگدن” ، همانطور که از نام آن پیداست ، ترکیبی از انیمیشن “باب اسفنجی” و نمایشنامه یوونسو “یوونسکو” یوونسکو است که به همراه گروه جوانی از دانشجویان تئاتر به صحنه می رود.

خلاصه نمایشنامه به شرح زیر است: ”نوجوانان و جوانان نمایشنامه ای را در گوشه و کنار شهر ترتیب داده اند. نمایشنامه آنها ترکیبی از نمایشنامه “Rhino” یونسکو در یونسکو و انیمیشن “باب اسفنجی” است: به دلایلی ناشناخته در دنیای زیر آب ، همه ، از جمله دوستان و آشنایان SpongeBob ، یک به یک کرگدن می شوند. هیچ چیز باب اسفنجی انجام نمی دهد. نه تنها او نمی تواند دوستان خود را “تبدیل” کند که آنها نیز مورد تمسخر و تمسخر قرار می گیرند. همه SpongeBob را مقصر می دانند که به کرگدن تبدیل نشده است. در پایان نمایش باب اسفنجی … »

این نمایشنامه کار گروه تئاتر “شاهکار” به کارگردانی سامی صالحی ثابت است که به ویژه برای نوجوانان و مخاطبان جوان به صحنه می رود.

بازیگران این نمایش عبارتند از هادی صالحی صابتا ، صبا مرادیان ، هلیا حسن زاده ، مینو سادات متقی ، مانا مکری ، نگار حمزه پور ، بهار افتتانش ، سارینا بنیانی ، رادمن منفرد ، مهرداد امانی ، امیر پاشا عبدی و علیرضا خدابخش.

این نمایش از 12 تا 17 ژوئیه ساعت 7 عصر در تئاتر مستقل تهران اجرا می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا