فرهنگ و هنر

هم شاگردی امین تارخ و داغی که در دلش ماند

بابک با یادآوری دوران پرتلاطم دانشکده هنرهای زیبا گفت: من و امین طرح همکلاسی بودیم. البته او از ما کوچکتر بود و در سنین خردسالی بود، اما از آن زمان در چندین نمایش با هم در خدمت استاد نام آشنای تئاتر دکتر محمد کوثر بودیم.

رضا بابک از امین طرح به عنوان بازیگر توانمند یاد کرد و گفت: متاسفم که بازیگر توانمندی را از دست دادیم که استاد بازیگری هم بود و صدای زیبا و چهره دوست داشتنی حضورش را گرمتر کرد. زمانی که زنده یاد دکتر. کوثر در دانشکده هنرهای زیبا مشغول به تحصیل شد و کارهای مختلفی را در زمینه تئاتر شروع کرد و به همراه آمنه تاره در دو نمایش «لورنزاچو» و «هنری چهارس» که برای تلویزیون ضبط کردیم در اختیار او بودیم. امین تارک بازیگر بسیار خوب، دلنشین، باهوش و توانا بود. او از آن دست بازیگرانی بود که صاحب صحنه بود و حضورش هم روی صحنه و هم جلوی دوربین چشمگیر بود.

بابک همچنین با اشاره به تلاش های امین طرح در تربیت بازیگران جوان خاطرنشان کرد: وی در عرصه آموزش بسیار فعال بود و در موسسه آموزشی خود بازیگران خوب و توانمندی را در اختیار جامعه قرار داد. امین تارک همیشه در کار هنری خود بسیار پر جنب و جوش و پویا بود، چه به عنوان بازیگر و چه در عرصه آموزش. خاطرات خوب!

بابک درگذشت امین طرح را به خانواده این هنرمند، جامعه هنری و مردم کشورمان تسلیت گفت و ابراز تاسف کرد: این ضایعه را به همسر و فرزندان این هنرمند تسلیت می گویم و به مردم درود می فرستم. ایران که بر این غم بزرگ در کنار غم های بزرگ دیگری که بر ما وارد شده غلبه کرده اند، تحمل می کنند.

55245

دکمه بازگشت به بالا