حوادث

اولویت‌های مرزبانان در نوروز – تیتر اول

فرمانده مرزبانی کشور گفت: مرزبانان نیز به نوبه خود برای تحقق شعار سال در چارچوب ماموریت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با اقتدار در داخل کشور ایستاده اند.

به گزارش تیتر اول، سردار احمدعلی گودرزی در آخرین لحظات سال در بین مرزبانان و مرزنشینان نقطه صفر مرزی خسروی با اشاره به دعای پایان سال، جمهوری ایران آمادگی کامل دارد.

وی افزود: به لطف خداوند متعال و اذعان به شکوه و عظمت بی‌نظیر و تسلیم در برابر تقدیر و تقدیر، فصل بهار را درود می‌فرستیم و در پیشگاه خداوند متعال و سالی سرشار از خیر و برکت، سرشار از عشق و ایمان، سر تعظیم فرود می‌آوریم. سلامتی هموطنان، همنوردان و مرزنشینان عزیزم.

فرمانده مرزبانی کشور با اشاره به حضور مرزبانان، مرزبانان و مسئولان استانی در نقطه صفر مرزی کرمانشاه، تصریح کرد: یکی از اولویت های مرزبانی در نوروز، فضل و دیدار با مرزبانان و بزرگان است. ، برنامه های فرهنگی دولتی و متنوع.

حکمت افزود: مرزبانان نیز به نوبه خود برای تحقق شعار سال در بخشی از فعالیت های این ماموریت از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند و با اقتدار در داخل کشور ایستاده اند.

وی با اشاره به ایام نوروز در هشت سال دفاع مقدس و جدایی وی از خانواده رزمندگان گفت: سال جدید را با همنوعان خود در آن سوی مرزهای ایران اسلامی آغاز می کنند.

به گزارش پایگاه خبری پلیس، فرمانده مرزبانی کشور در پایان سال 1401 را به اعضای و مرزبانان غیور خود در سراسر کشور تبریک گفت و خاطرنشان کرد: آنان می خواهند هموطنان در آسایش و امنیت زندگی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا