سلامت و تندرستی

واکسیناسیون رایگان کرونا طبق اولویت‌بندی/ خبرنگاران در اولویت سوم دریافت واکسن

به گفته شفافا ، دکتر علیرضا رئیسی گفت: “ما قطعاً متعهد هستیم و واکسیناسیون مربوط به دیروز و امروز نیست و همه کسانی که در بهداشت کار می کنند و حتی افراد نزدیک به سازمان بهداشت جهانی ، کشورهای همسایه و … ، بدانید که ما یک هستیم. “ما شبکه هایی در سطح منطقه داریم.

واکسیناسیون رایگان تاج گذاری در سیستم شبکه ملی و براساس تعیین اولویت

وی افزود: ما همیشه واکسیناسیون منظم کشور را به صورت رایگان انجام داده ایم و این موضوع دیروز و امروز نیست. در مورد واکسن کرونا ، واکسنی که بصورت آنلاین توزیع می شود قطعاً رایگان خواهد بود و این مسئله قطعی است و تمایلی به شارژ کسی نیست.

اگر اولویت ندارید ، نوبت خود را منتظر بمانید

رئیسی تأکید کرد: اگر فردی در دریافت واکسن در اولویت نیست ، باید صبر کند تا زمان دریافت واکسن فرا برسد. اولویت بندی جهانی است و کشورهای بزرگی که واکسن خود را تولید می کنند هنوز نتوانسته اند همه گروه ها را واکسینه کنند و به عنوان یک اولویت پیشرفت داشته اند. کشوری مانند چین که خود تولید کننده است و هیچ مشکل مالی و تحریمی ندارد ، 9 درصد مردم را واکسینه کرده و هنوز 91 درصد واکسینه نکرده است. البته این 9 درصد براساس اولویت بوده و برنامه ما براساس اولویت بندی ادامه خواهد داشت.

به گزارش کانال خبری وزارت بهداشت ، معاون وزیر بهداشت گفت که اصحاب رسانه و روزنامه نگاران در یک گروه حساس قرار دارند و اولویت سوم دریافت واکسن تاج است. .. ما خواهیم رسید.

دکمه بازگشت به بالا