جامعه

نامه نگاری باظریف ودادستان رومانی/در رابطه باپرونده طبری صبر کنید – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین ، حجت الاسلام محمدجعفر منتظری منتظری در مصاحبه خبری ویژه در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه چه مشکلاتی در سیستم نظارت قضایی توانسته است تخلفات فساد داخلی از جمله فساد طبری را بفهمد؟ گفت: “بنده من”. اطلاعات واقعیتی که من دارم ، و در بخشی که در آن حضور داشتیم ، قوه قضاییه در گذشته و اکنون با قاضیان فاسد برخورد خواهد کرد. آمار برخورد و فایل ها ارتباط با فساد ما داریم. ما بیش از 12000 قاضی و پرونده های شهادت داریم من بیشترین قضات ما خالص هستند. در این آرنا تعداد معدودی از قاضیان نیز ممکن است کاستی مالی و اخلاقی را تجربه کنند. طبق اخبار ، دستگاه نظارتی به شرح زیر است. من پرونده دارم و دادگاه انضباطی ما دائماً آنها را تحت نظر دارد.

وی افزود: همین طور باید باشد. بگذارید در مورد پرونده برای شما تعریف کنم بسیار گسترده و جهت دار است در غیر این صورت هست یک. این پرونده در حال حاضر مهم تلقی می شود و در حال حاضر مشکلاتی وجود دارد که ممکن است در جریان روند دادرسی در پاسخ به برخی از این عدم قطعیت ها بوجود آید. خوشبختانه دادگاه در حال انجام تحقیقات است. ما انتظار داریم ابعاد این پرونده تکمیل شود در غیر این صورت پرونده باید شنیده شود و دادگاه باید ابهام را برای خود و مردم در مقدمه و در جریان داوری خود روشن كند. من مشتاقانه منتظر مردم منتظر این روند هستند آزمایش تکمیل شود

در رابطه با فوت قاضی منصوری ، دادستان کل گفت: “در خارج از کشور حادثه ای رخ داده و فردی که در آنجا بوده است.” مشکوک پرداخت بیجی متأسفانه در قوه قضاییه نیز اینگونه بوده است ، تصادف رخ داده است و مقیاس این ماجرا برای ما مشکوک و سوال برانگیز است و ما به عنوان مقامات دادگاه تا زمان مشخص شدن مقیاس پرونده نمی توانیم اظهار نظر کنیم. ما از طریق وزارت امور خارجه نامه هایی به دادستان رومانی ارسال کردیم. امشب مشغول کار روی نامه ای بودیم که به وزیر امور خارجه سؤال می کردیم و برای این سؤالات باید رابط کاربری داشتیم. Seko بودن. ما نمی توانیم اظهار نظر کنیم ما خودمان حدس و گمان به در ماه می بیا بریم.

دکمه بازگشت به بالا