استان ها

انتقال ۲۰ خدمت ثبتی به دفاتر اسناد رسمی کشور

تیتر اول/ زنجان معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: از ابتدای سال آینده حدود 20 خدمات ثبتی را به دفاتر اسناد رسمی واگذار می کنیم.

حسن بابئی امشب (4 اسفند) در نشست تخصصی با اداره ثبت احوال استان ژاننگ و مدیران قرارگاه جهادی کاداستر اظهار داشت: کاداستر یک وظیفه دولتی است که باید به خوبی انجام شود و کاداستر از جایگاه ویژه ای برخوردار است. میزان اعتبار و کار و فشار روی این موضوع زیاد است و باید برای زمان باقی مانده تلاش زیادی کرد و از اعتبار به درستی استفاده کرد.

وی با اشاره به لزوم تعیین تکلیف اسناد شخصی افزود: باید لایحه جامعی تهیه و از طریق مجلس و دولت ارائه شود و با نابسامانی های فعلی و قوانین پراکنده، قانون باید در دستور کار قرار گیرد.

این مقام مسئول با اشاره به انتشار یک مجموعه پنج جلدی که شامل کلیه مقررات و دستورالعمل های سازمان ثبت اسناد و املاک کشور است، گفت: باید بتوانیم فرآیندها را الکترونیکی کنیم و حدود 20 خدمت ثبتی را به دفاتر اسناد رسمی تحویل دهیم. نرخ مشخص.” کرد.

معاون قوه قضائیه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور با بیان اینکه اطلاعات جز در مورد مدیریت باید جدی گرفته شود، گفت: بسیاری از پرونده ها باید برون سپاری شود تا کارکنان بتوانند به مسائل ثبتی و مدیریتی رسیدگی کنند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا