استان ها

افتتاح و آغاز عملیات اجرایی ۱۴۰۰ میلیارد تومان پروژه در فارس

تیتر اول / فارس فرماندار فارسا اعلام كرد كه در سفر وزیر راه و شهرسازی به این استان یك پروژه 1400 میلیارد تومانی كشف یا اصلاح شده است.

عناجات الله رحیمی عصر روز دوشنبه 25 اسفند در زمین بزرگراه شهید سلیمانی در شهر جدید صدر که با حضور وزیر راه و شهرسازی انجام شد ، گفت: “امروز پروژه های بزرگی از جمله چندین پروژه زیربنایی. “

وی ادامه داد: در کنار 14 کیلومتری گذرگاه شمال شرقی شیراز و اتصال 7 کیلومتری شیراز به صدر از طریق بزرگراه شیراز – اصفهان ، سرمایه گذاری بیش از 5 میلیارد تومان با قیمت های فعلی ، یکی از این کشف ها بود. پروژه ها.

استاندار فارس همچنین سالن ورزشی صدرا با استانداردهای روز جهانی را به عنوان یکی دیگر از پروژه های بزرگ رونمایی شده اعلام کرد: آغاز اتوبان صدرا- تنگ قره پیری به شیراز و بلوار محلاتی با بیش از 110 میلیارد تومان.

وی با اشاره به سفر وزیر راه و شهرسازی به آزاده در شیراز-اصفهان گفت: خوشبختانه این پروژه به لطف تزریق منابع مالی پیشرفت فیزیکی خوبی دارد.

فرماندار فارسا حدود 5 کیلومتر از مسیر جهرم – لار و 7 کیلومتر از پروژه قائمیه به نورآباد را از دیگر پروژه های کشف شده در این سفر ذکر کرد.

رحیمی یکی از مهمترین پروژه های این سفر را برای راه اندازی 2500 واحد مسکونی در قالب برنامه اقدام ملی اعلام کرد و افزود: 21000 واحد مسکونی در قالب این طرح ساخته شده که 6000 واحد مشارکت و 4000 واحد تعهد است. 11000 واحد در توافق با دستگاه های مختلف به عنوان وظایف اختصاص داده می شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا