استان ها

اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان نهاوند به مناطق عملیاتی جنوب کشور

تیتر اول/همدان فرمانده سپاه ناحیه نهاوند از اعزام ۱۴۰ نفر از بسیجیان شهرستان نهاوند در قالب کاروان راهیان‌نور به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

مختاری در گفت و گو با تیتر اول با بیان اینکه در اسفندماه دومین کاروان راهیان‌نور در قالب سه دستگاه اتوبوس که شامل ۱۴۰ نفر از بسیجیان پایگاه‌های مقاومت برادر و خواهر هستند به مناطق عملیاتی جنوب کشور اعزام شدند،تصریح کرد: زائران در این مرحله از  مناطق  عملیاتی دوران دفاع مقدس که شامل کربلای ۵، والفجر ۸‌،  شلمچه و طلائیه به مدت چهار روز بازدید خواهند کرد.

وی افزود: مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس در واقع معراج شهدا و جایی است که روح پاک شهدا حضور دارند و ناظر هستند و مطمئنا حضور بسیجیان در این مناطق در راستای جهاد تبیین و آشنایی با فرهنگ جهاد و شهادت بوده و باعث تقویت بنیه اعتقادی آن‌ها خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه با بیان این‌که علاوه بر این در اسفندماه امسال ۴۰ نفر از دانشجویان شهرستان نیز به مناطق عملیاتی جنوب اعزام شدند، افزود: در سال ۱۴۰۱ سپاه ناحیه نهاوند در پنج مرحله موفق به اعزام  ۶۰۰ نفر از خواهران و برادران بسیجیان شهرستان به مناطق عملیاتی جنوب شد.

مختاری با اشاره به اینکه تمام پیشرفت‌های ایران در سطوح مختلف ثمره خون شهدای عزیز است، ادامه داد: این فرصتی ارزنده برای جوانان و نوجوانان است تا با رشادت‌ها، جانفشانی‌ها، ایمان محکم و شجاعت وصف ناپذیر رزمندگان اسلام در جبهه‌های حق علیه باطل آشنا شوند.

فرمانده سپاه ناحیه نهاوند در خاتمه، یادآور شد: راهیان‌نور سبب آشنایی نسل جدید با آرمان‌های نسل گذشته بوده و بهترین کار فرهنگی در این برهه بازدید از مناطق عملیاتی دوران دفاع مقدس می‌باشد چرا که نسل جدید جامعه از این طریق متوجه می‌شوند برای حفظ نظام مقدس جمهوری اسلامی چه جان‌هایی فدا شده است.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا