فرهنگ و هنر

سپاه آماده همکاری همه جانبه با دولت/ دولت اسلامی دستاورد انقلاب است

تیتر اول/ گلستان فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله از آمادگی این نهاد انقلابی برای کمک و همکاری همه جانبه با دولت در جهت خدمت به مردم و اهداف انقلاب خبر داد.

سرهنگ کوهستانی در دیدار مشترک فرماندهان و مدیران ارشد ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله ها با فرماندار جدید شهرستان، خاطرنشان کرد: این سپاه متعهد به پاسداری و حمایت از دستاوردهای انقلاب اسلامی، دولت تدبیر و امید است. جمهوری اسلامی از این دستاورد حمایت، حفظ و حراست کند.

وی با بیان اینکه نفوذ سپاه در همه عرصه ها موجب توسعه و پیشرفت شده است، افزود: سپاه و بسیج آمادگی دارند تا در هر عرصه ای که نیاز باشد، وارد میدان شوند و در کنار دولت باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه کلاله ها با تاکید بر اینکه خدمت صادقانه به مردم به ویژه در شرایط حساس اخیر کشور یکی از رسالت های ماست، گفت: همه مدیران و مسئولان باید دست به دست هم دهند تا به اهداف عالی دست یابند. انقلاب را از نظام خارج کنیم.

فرماندار شهرستان کلاله نیز در این جلسه اعلام کرد که سپاه و بسیج مردم را از توانمندی های مورد نیاز دولت در هر شرایطی محروم کرده اند. جهاد وارد عمل شده است، وی افزود: خوشبختانه امروز سپاه و بسیج در همه عرصه ها از جمله مبارزه با کرونا، تنظیم بازار، مهندسی و… وارد شده و توانسته خدمات خوبی ارائه دهد.

دکتر. فرهاد شیبک همچنین تاکید کرد: شهرستان کلاله در تمامی مناطق توسعه نیافته ظرفیت ها و فرصت های زیادی دارد و لازم است سپاه با همکاری دستگاه ها برای رسیدگی جدی به این موضوع بسیج شود.

وی با اشاره به اینکه همه ما به بودن در جمع بسیجیان افتخار می کنیم، ادامه داد: بساطی بودن به این معناست که با الگوگیری از امیرالمؤمنین(ع) خود را وقف مردم و رفع نیازهای آنان کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا