اقتصادی

استقبال یک نماینده مجلس از اعمال سیاست‌های تنبیهی برای مشترکان پر مصرف آب

یکی از اعضای کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست شورای اسلامی با بیان اینکه 20 درصد آب بران کشور بیش از حد متوسط ​​آب مصرف می کنند، گفت: حدود 40 درصد از کل بهره برداران کشور باید جریمه شوند. سیاست های.

علیرضا عباسی در گفت وگو با تیتر اول در خصوص اعلام شرکت آب و فاضلاب استان تهران مبنی بر قطع آب برای غیر مصرف کنندگان، با استقبال از این موضوع اظهار کرد: از یک سو باید در حوزه آب سیاست تشویقی داشته باشیم. . مصرف به گونه ای که در صورت تجاوز مشتری از مقدار تعیین شده، مصرف منطقی آب کمتر بوده، نیازی به پرداخت بهای آب نباشد و سایر مشترکین نیز هزینه آب را به تدریج محاسبه کنند.

در این مورد بیشتر بخوانید:

قطع آب 6000 خانوار تهران

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان تهران: با مشتریانی که مصرف زیادی دارند به صورت جدی سر و کار داریم

وی افزود: از سوی دیگر در برخی موارد باید سیاست جریمه وجود داشته باشد و اگر مصرف مشترکی از حد منطقی بیشتر شود، آن مشتری با جریمه هایی مانند قطع آب مواجه شود.

این عضو کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست سایما گفت: امروزه بیش از 80 درصد آب بران کشور یا کمتر از میانگین مصرف می کنند یا در حد متوسط ​​و 20 درصد دیگر بسیار بیشتر است. به طور متوسط ​​آب مصرف می کنند و می توان گفت مصرف آب این 20 درصد مشترکان پرمصرف به اندازه 40 درصد کل مشترکان آب کشور است. بنابراین، سیاست جریمه باید برای این مشترکین اعمال شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا