اقتصادی

طرح انگلیس برای کاهش صورتحساب برق مصرف کنندگان

دولت انگلیس قصد دارد به طور خودکار تعرفه های ارزان تر برق را برای مصرف کنندگان به صورت آزمایشی انتخاب کند تا آنها را از قبض های سرسام آور نجات دهد.

به گزارش تیتر اول ، دولت انگلیس اعلام کرده است که 15 میلیون خانوار تعرفه برق دارند و می توانند سالانه صدها پوند بیشتر برای برق بپردازند.

اگرچه 5.8 میلیون خانوار انگلیس سال گذشته به قدرت رسیدند ، تنظیم کننده Ofgem گفت که کمتر از نیمی از خانوارهای انگلیس در بازار بیش از 50 تامین کننده بدنبال تعرفه های بهتر هستند.

طبق برنامه هایی که هنوز در حال مذاکره است ، آزمایش قطع کننده های مدار در سال 2024 انجام می شود و طبق این آزمون ها ، قراردادهایی با تعرفه های پایین تر به طور خودکار برای برخی از مصرف کنندگان با تعرفه های برق بالاتر انتخاب می شود ، مگر اینکه بخواهند از این گزینه استفاده کنند.

دولت انگلیس همچنین تا سال 2024 سیستمی را برای تشویق مصرف کنندگان با تعرفه بالا برای روی آوردن به تعرفه های اقتصادی تر پیشنهاد کرده است.

به گزارش رویترز ، دولت انگلیس اعلام کرده است که هدف از این اقدام محافظت از مصرف کنندگان در قبض های گران قیمت و صرفه جویی در هزینه های انرژی و همچنین افزایش رقابت بین تأمین کنندگان انرژی برای اطمینان از تعرفه های عادلانه است. سقف قیمت انرژی برای تعرفه های گاز و برق نیز ممکن است در صورت لزوم تا سال 2023 تمدید شود. این سقف در ژانویه 2019 برای تعیین استاندارد برای تعرفه های مختلف برق تأمین شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا