استان ها

سیاست‌های تشویقی دولت و مجلس در رابطه با رشد جمعیت اجرا شود

اجرای سیاست محرک دولت و مجلس برای رشد جمعیت

سخنگوی ولی فقیه در لرستان و امام جمعه هرم آباد گفت: موضوع کاهش رشد جمعیت در کشور و استان لرستان نگران کننده است.

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از لرستان؛ حجت الاسلام والمسلمین سید احمدرضا شاهرخی در خطبه نماز این هفته در هرم آباد اظهار کرد: کاهش زاد و ولد و بالا رفتن سن تبعات بسیاری از جمله افزایش هزینه های درمانی مربوط به زایمان، کاهش نیروی کار و تولید و کاهش زاد و ولد را در پی دارد. نرخ ها امنیت ملی ..

وی افزود: این امر مستلزم اقداماتی است که از جمعیت منفی بیشتر متحمل نشویم، از نظر شاخص جمعیت در حالت هوشیاری هستیم و با ادامه این وضعیت طبیعتاً جمعیت سالمندان افزایش می‌یابد و منجر می‌شود. کاهش نیروی کار و تولید؛ کاهش ضریب ایمنی.

امام جمعه هرم آباد با اشاره به قانون حمایت از خانواده و جوانان جمعیت اعلام کرد: مجلس شورای اسلامی و دولت مصوبات را به عنوان تشویقی ابلاغ کردند; این سیاست و تصویب مشوق ها باید بدون کاستی و دقت در همین کمیت و کیفیت در استان اجرا شود تا زاد و ولد افزایش یابد.

شاهرکی همچنین با اشاره به هفته قوه قضائیه گفت: نقش قوه قضائیه با برقراری عدالت گره خورده است و بدون عدالت زندگی خوبی حاصل نمی شود.

وی ادامه داد: هفتمین شهید ثیرا با کار خالصانه و مصمم به آرمان های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خدمت کردند و اجر خود را با رحلت شهید دریافت کردند.

سخنگوی ولی فقیه در لرستان یادآور شد: 7. حادثه پاک نفاق و آلودگی را از چهره منافقین زدود. حادثه تروریستی که در آن دو شهید لرستانی به نام‌های حجت‌الاسلام والمسلمین سید فخرالدین رحیمی و حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسین صادقی از انقلابیون و مبارزان برجسته کشور بودند، بار دیگر بر حقانیت انقلاب تاکید کرد. جمهوری اسلامی ایران به جهانیان.

حجت الاسلام و المسلمین شاهرخی همچنین به 14 تیرماه سالروز جهانی مبارزه با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: از زحمات نیروهای انتظامی و امنیتی و مبارزه با مواد مخدر قدردانی می کنیم.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا