استان ها

ادای احترام مدیرکل محیط زیست گیلان به مقام شامخ “شهید ناصر پیروی”

همانطور که توسط آژانس Borna از Gilana گزارش شده است ؛ به مناسبت شانزدهمین سالگرد شهید جنگلبان ، مهندس ناصر پیروی ، رئیس سابق اداره منابع طبیعی ماسالا ، مدیرکل حفاظت از محیط زیست گیلانا به همراه معاونان ، کارمندان و رهبران شهرستانی و گروهی از محافظان محیط زیست واحد حفاظت محیط زیست گیلانا مراسم و نثار تاجگل ، آنها یاد و خاطره این شهید والامقام را گرامی داشتند.

در این مراسم دکتر ساسان کفایی گفت: شهید پیروی یکی از شهدای مدافع انفال الهی است که برای محافظت از آب و خاک کشور مظلوم و بزدل و همچنین حفظ و حراست از آن شکنجه شد. مناطق طبیعی و جنگل ها ، از جمله مدیران موفق و مصمم. خدمات ارزنده وی برای همیشه به یادگار مانده است.

مدیرکل حفاظت محیط زیست گیلان با اشاره به شهادت دوستداران محیط زیست سرفراز ، شهید مهدی مجالع و میکائلا هاشمی مدیر محیط زیست اخیر کشور گفت این شهدا و دیگر شهدای محیط زیست و منابع طبیعی نمادهای اصلی اخلاق و رفتار آنها هستند پاسداران ، محیط بانان و همه ، که به دنبال حفظ انفال عمومی برای نسلهای آینده است ، یک نمونه بی انتها و ماندگار در تاریخ خواهند بود.

مهندس شهید ناصر پیروی ، رئیس سابق منابع طبیعی ماسال ، پس از سالها مبارزه قاطع با قاچاقچیان و سارقان چوب ، مانع از مداخله آنها در انفال الهی و شکنجه مظلومانه در سال 1995 ربوده شد. .

IMG-20210506-WA0004

IMG-20210506-WA0009

IMG-20210506-WA0019

دکمه بازگشت به بالا