فرهنگ و هنر

اخلاق مداری و عدالت محوری در نیروی پلیس باید اصل اساسی در تعلیم و تربیت باشد

تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) فرمود: در همه سطوح باید تلاش کنیم تا رهبری و دوستان انقلاب جمهوری اسلامی و نظام مقدس را افزایش داده و از دشمنان بکاهیم و این مطابق با سنت ها و رهنمودهای دینی است همان کارهای اساسی انجام خواهد شد.

به گزارش تیتر اول ، به نقل از حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) ، آیت الله محمدی ری شهری ، رئیس حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) در دیدار با معاون نیروی انتظامی و مدیر کل جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت: از یک طرف ، باید برخورد با ناامنی در برابر ناامنی ، به ویژه ناامنی تحمیل شده توسط دشمن ، و از طرف دیگر ، نباید اخلاقی را فراموش کند که دو مسئله “اخلاق” و “قدرت” را با هم ترکیب می کند. سخت و ارزشمند است.

رئیس قرآن و حدیث موضوع آموزش نیروی انتظامی را بسیار مهم دانست و با آرزوی توفیق بیشتر برای وزرا در این زمینه ، اظهار داشت: طبق دستور قرآن کریم ، دشمن و نفرت قومی نباید منجر به نقض عدالت و اخلاق شود. یعنی حتی اگر دشمن انتقام جویانه وجود داشته باشد ، اخلاق و عدالت را نباید فراموش کرد و این را باید یک مسئله اساسی در امور آموزش و پرورش دانست.

یکی از اعضای مجلس خبرگان گفت: پلیس باید همیشه به تخلفات جامعه در کل که اغلب دوستان انقلاب هستند یا ممکن است بی تفاوت باشند یا در نهایت فریب دشمنان نظام و انقلاب را بخورند توجه کند. با تخلفات باید با عدالت و اخلاق برخورد شود ، زیرا فراموش كردن اخلاق و عدالت عواقب بسیار ناگواری در پی خواهد داشت و از طرف دیگر ، اگر این موضوع در مأموریت ها مورد توجه قرار گیرد ، بسیاری از مسائل به خودی خود حل و فصل می شوند. خواهد بود.

آیت الله محمدی ری شهری گفت: با استفاده از “شیمی اخلاقی” می توان دشمن را به دوست تبدیل كرد و یكی از توصیه های امنیتی امام علی این است كه باید با دشمن خود رفتار كرد تا دشمنش دوست او شود. این روشی است که پیامبر (صلی الله علیه و آله و سلم) و اهل بیت (سلام الله علیها) از آن استفاده می کنند.

سرانجام ، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی علیه السلام آرزو داشت این روزها این بیماری خطرناک و رفاه را برای همه بیماران ریشه کن کند و گفت: “امروز شاهد تحقق شعار” مرگ بر آمریکا “با نابودی آمریکا هستیم. به یاری خداوند متعال و مشکلات همه جوامع بشری.

در ابتدای جلسه گزارشی از فعالیت های معاون رئیس پلیس جمهوری اسلامی ایران ارائه شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا