استان ها

رنگ و بوی رمضانی و قرآنی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا، فعالیت های فرهنگی اجتماعی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی در ماه مبارک رمضان با جامعه هدف این دانشگاه روز گذشته علاوه بر اصحاب قرآن و تفسیر حضور داشتند. سوره نمل و انسان سلام بر او.

میلاد امام حسن مجتبی (ع) را جشن می گیریم دانشگاه آزاد اسلامی واحد فیروزآباد صورت گرفت. این مراسم به همت کانون دانشجویی، فرهنگی و ادبی، کانون دانشجویان هلال احمر و حوزه هنری حضرت علی اکبر(ع) به مناسبت میلاد محسن رضا بشارت دومین اختر تابناک امامت سپهر برگزار شد. ، جمعه ائمه جماعات شهرستان، مسئولین، کارکنان، دانش آموزان و تنی چند از شاعران محلی.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

برگزاری مسابقه فرهنگی آموزشی، میلاد خوانی حضرت مسیح و توزیع بسته های افطاری بعد از اقامه نماز مغرب و عشاء از جمله این مراسم معنوی بود.

محسن رضا بصارت امام جمعه فیروزآباد در رابطه با حلول ماه مبارک رمضان و ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) ضمن تبریک به این امام جماعت و بیان صفات اخلاقی از جمله صبر و شجاعت ایشان، از فضایل بیان کرد. در این ماه سوالاتی مطرح شد و به قید قرعه جوایزی اهدا شد.

برنامه های ماه مبارک رمضان واحد فیروزآباد با حمایت معاونت فرهنگی و دانشجویی اجرا و با اهدای لوح تقدیر از دانش آموزان فعال در حوزه فرهنگی تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار آنا، به مناسبت فرارسیدن ماه مبارک رمضان و همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع); ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان با حضور جمعی از مسئولین، دستگاه دولتی در نراق و دلیجان و مهدی نباتی فرمانده، رئیس و هیئت مدیره سپاه دلیگانگان و جمعی از معلمان، کارکنان و بازنشستگان دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراق این اتفاق برای خانواده هایشان افتاد.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراگا و واحد دلیجان در این مراسم گفت: ضیافت افطاری ویژه کارکنان، اساتید و بازنشستگان با تکریم و پاسداشت خانواده بزرگ این واحد دانشگاهی به منظور تعظیم در برابر شعار الهی برگزار شد. ” این مراسم کمک کرد، ممنون.

امین فروغی گفت: اگر امروز شاهد موفقیت و شکوفایی دانشگاه آزاد اسلامی در نراگا هستیم، همه آن را مدیون زحمات بی دریغ کارکنان، اساتید و بازنشستگان امروز هستیم و قدردان همه آن زحمات هستیم و همه آن زحمات جامانده است. اصلاحات در گیر شدن.

وی بیان کرد: در راستای ارتقای دانشگاه و اجرای برنامه ها به شما کمک خواهم کرد و امیدواریم با همکاری، همدلی و همفکری همه اعضای خانواده شاهد شکوفایی، پیشرفت و شکوفایی در همه عرصه های علمی، پژوهشی و فرهنگی باشیم. دانشگاه آزاد اسلامی واحد نراقا.”

این مراسم با قرائت قرآن، شعر خوانی در وصف و مدح ائمه اطهار(ع) و قرائت میلاد مسیح، دعای مغرب و کلیسای عشاء ادامه یافت.

به گزارش خبرنگار آنا از اقلدا، همزمان با گرامیداشت ماه مبارک رمضان، ماه فیض و جشن الهی و همچنین میلاد با سعادت امام حسن مجتبی (ع)، محفل انس با قرآن کریم برای تعمیق معارف دینی و اسلامی برگزار می شود. فرهنگ سازی و ایجاد فضای معنوی با سما با حضور هیئت مدیره مدارس، کارکنان، اساتید، دانش آموزان، مدیران و معلمان در مسجد دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید صورت گرفت.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

در ابتدای برنامه غلامرز صابری، معاون جامعه و آموزش مهارتی و حافظ کل قرآن کریم به بیان جنبه های اعجاز قرآن و نقش آن در سلامت و تندرستی پرداخت. جامعه بشری.

در این جلسه قرآن، مهدی جعفری، ضبط صوت برجسته، آیات الهام بخش قرآن کریم از جلد چهاردهم را قرائت کرد و سپس محمدمهدی مسعودی، استاد دانشگاه و مدیر گروه آموزش و پرورش توضیحاتی را ارائه کرد. آیات خوانده شده

به گزارش خبرنگار اراک از اراکچ، در مراسم ولادت امام حسن مجتبی (ع)، ابراهیم گیوکی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی، حجت الاسلام مهدی همتی رئیس این دفتر حضور یافتند. توکلی مدیر عامل دانشگاه، رئیس دبیرخانه هیأت استانی، عباس شیخ سرپرست معاونت فرهنگی و دانشجویی و اعضای خانواده اساتید و کارکنان دانشگاه. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراک صورت گرفت.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم حجت الاسلام مهدی همتی با تبریک میلاد امام حسن (ع) با اشاره به سیره والای این بزرگوار به احترام و تحکیم رابطه دو سویه خانواده محوری و خانواده ها اشاره کرد. .

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در استان مرکزی، ارتباط و همدلی خانواده ها و دانشگاه را زمینه ساز مبارزه با خلاقیت، انعطاف پذیری و آسیب های اجتماعی و خانوادگی دانست و بر تقویت این همبستگی تاکید کرد. و هارمونی .

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

این جشن که با استقبال خانواده های کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد اراخا برگزار شد، برنامه های متنوع فرهنگی از جمله قرائت قرآن کریم، مولودی خوانی، تئاتر، مسابقه نقاشی، و پسران استادان و کارکنان اذان تا عصر.

به گزارش شهرر آنا، همزمان با سالروز ولادت طایفه اکبر، امام حسن مجتبی (علیه السلام) سال انس با قرآن کریم را جشن گرفتند. دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام حسینی (RA) رخ داد.

معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد یادگار امام خمینی(ره) در این مراسم گفت: روش، سیره، رفتار و کردار امام مجتبی(ع) نمونه روزگار، باتقواترین، متقی ترین، عزیزترین و محترم ترین در بین مردم.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

حجت الاسلام سید موسی هاشمی تنکابنی با اشاره به مقام معظم رهبری گفت: این رویداد فرهنگی همزمان با ایام مبارک رمضان و فیوضات این ماه الهی با هدف ایجاد انگیزه و نشاط معنوی و دینی در بین معلمان و دانش آموزان برگزار می شود. و اتفاقا باعث جذب جوانان دانشجو شد.

در این برنامه قرآنی حامد شاکرنایاد به عنوان قاری برجسته و بین المللی و گروه تواشیح سبحان به اجرای برنامه و قرائت قرآن پرداختند و در پایان مراسم برگزیدگان رتبه های برتر برنامه های فرهنگی جوایزی اهدا شد.

به گزارش خبرنگار آنا از میانمار، در پانزدهمین روز از ماه مبارک رمضان که ماه رحمت و مغفرت الهی و سالروز ولادت با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) است. دانشگاه آزاد متوسطه آتراگین رایحه آیات نورانی قرآن شد و جمعی از قاریان و حافظان کلام الله مجید با حضور دانشجویان، اساتید و کارکنان به تلاوت آیات پرداختند.

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانه اعلام کرد که این مراسم به مناسبت میلاد باسعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) توسط معاونت فرهنگی دانشجویی این واحد دانشگاهی یکی از برنامه های سالانه دفتر فرهنگ اسلامی.

داوود حق خواه افزود: هدف از تشکیل این محفل انس با قرآن، معرفی و نزدیک شدن دانشگاهیان به نام الهی و اشاعه و رواج فرهنگ قرآنی در بین جوانان و دانشجویان است.

وی تصریح کرد: قرآن رمز موفقیت و رستگاری دنیا و آخرت است; اگر قرار است قرائت قرآن با عمل و تأمل و دقت هدایت شود.

معاون فرهنگی دانشجویی دانشگاه آزاد میانمار گفت: در طول سال چندین مراسم معنوی در این واحد دانشگاهی برگزار می شود.

قاریان پس از تلاوت آیاتی از قرآن کریم، شیرینی مضاعف به جلسه دادند و با اهدای لوح تقدیر تجلیل شدند.

به گزارش خبرنگار آنا از بوشهر، به همت کرسی تلاوت دبیرخانه دائمی قرآن کشور (واقع در مشهد مقدس). قرآن مقدس با تلاوت مجید دریا و حجت الاسلام سید مهدی قاضی زاده رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری. دانشگاه آزاد اسلامی استان بوشهر و با حضور رسول اسکندری معاون آموزشی و مهارتی سما واحد بوشر به صورت حضوری و مجازی در بستر سامانه Lms در نمازخانه مجتمع آموزشی پسرانه سام بوئرز انجام شد.

مدیر امور فرهنگی واحد سما بوشهر در این نشست گفت: دبیرخانه دائمی قرآن سما (واقع در مشهد مقدس) در ایام ماه مبارک رمضان کرسی های تلاوت قرآن کریم را بر عهده گرفته است. یک

فاطمه میرزاده اظهار داشت: بر این اساس مقرر شد در بین طلاب سماعی، محصه به صورت حضوری و آنلاین قرائت شود.

وی افزود: با حضور مدارس و همزمان با آغاز ماه مبارک رمضان، تلاوت به صورت حضوری در یکی از مدارس انجام می شود و سایر مدارس استانی به صورت مجازی در این حلقه نورانی شرکت می کنند.

به گزارش خبرنگار آنا سپیدان، به مناسبت میلاد کریمه اهل بیت امام حسن مجتبی (ع) و ترویج روزه داری در بین دانش آموزان، در کنار خانواده های خود روزه می گیرند. گذراندن صبح تا ظهر این مدرسه بر اساس این وظیفه دانش آموز می پذیرد و به امر روزه داری و روزه داری، توزیع و اشاعه آن در جامعه احترام می گذارد.

کارگردان سمای سپیدان در این زمینه با نقل حدیث از پیامبر اکرم(ص) اعلام کرد: روزه سپر آتش من است، روزه سپر آتش جهنم است، یعنی با روزه از آتش جهنم مصون می ماند. .

رنگ و بوی واحدهای رمضان و قرآن دانشگاه آزاد اسلامی

غلامرضا حسنی افزود: خداوند روزه را واجب کرد تا پس از سلامتی بدن به فکر دیگران به ویژه فقرا و نیازمندان باشیم. خداوند در این ماه پر برکت برای روزه داران ارزش زیادی قائل شده است، از جمله تلاوت آیه قرآن که معادل ختم قرآن شب قدر است که از نظر معنوی معادل یک شب قدر است. هزار ماه و کارهای آن شب به بندگان.

وی افزود: یکی از ثواب های این ماه افطاری دادن به روزه داران است که پیامبر اکرم(ص) نیز بر آن تاکید فراوان داشتند؛ روزه گنجشک های مدرسه ای.

به گزارش گروه استانی آنا از خبرگزاری کوچان، جشن تکلیف فرزندان کارکنان و اساتید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان همزمان با میلاد امام حسن مجتبی (ع) با حضور اعضای هیئت رئیسه دانشگاه برگزار شد.

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد کوچان در این مراسم گفت: برنامه های فرهنگی و تبلیغی دعا یکی از اهداف خانواده های کارمندان برگزاری این تعطیلات است.

احسان پولادی گفت: اگر می خواهیم اجتماعات دوستدار نماز را تربیت کنیم، ابتدا باید از خانواده ها شروع کنیم تا در ادامه شاهد رشد و شکوفایی نماز در فرزندان خود باشیم.

او توصیه کرد که مهربان باشید، نماز اول وقت را فراموش نکنید، دروغ نگویید و زود قضاوت نکنید.

در پایان این مراسم هدایایی به رسم یادبود به کودکان در سنین باروری اهدا شد.

انتهای پیام/4121/4062/

دکمه بازگشت به بالا