استان ها

خبرگزاری آنا – بزرگداشت روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

دانشگاه آزاد اسلامی در نقاط مختلف کشور با برگزاری برنامه های متنوع فرهنگی، اجتماعی، ورزشی و … روز دانشجو را گرامی داشتند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های خبرگزاری آنا از تبریز، مسابقه دارت و پینگ پونگ به مناسبت روز دانشجو در یکی از واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی واحد تبریز برای برادران و خواهران دانشجو برگزار شد.

در رشته دارت برادران جوزف جمشیدی مقام اول، رضا عبداللهی مقام دوم، مهدی راسخی و محمدامین دیبایی مقام سوم و خواهر اسما حنفی در رشته دارت دانش آموزی مقام اول، کوثر باقری مقام دوم و لیلا دادا مقام سوم را کسب کردند. .

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در میدان پینگ پونگ محمد اکبری مقام اول، امیر مینوی مقام دوم، آرمین ختایی مقام سوم و مهنا خداپرست مقام اول، محدثه باقرپور مقام دوم و کوثر باقری مقام دوم را کسب کردند (ادامه مطلب).

به گزارش آنا، همزمان با 16 آذر ماه، روز دانش آموز و حضرت زینب(س) و روز پرستار هیئت مدیره پایگاه مقاومت بسیج کارکنان و کارکنان. دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید زیارت بهشت ​​فاطمیه و نثار گل مدافع سلامت “شهید حمیدرضا جباری” اولین مدافع سلامت شهرستان، بقعه متبرکه با ارج نهادن به مقام شامخ، اعتماد به آرمان های امام و شهدا را بازگرداند. از شهدا

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

سهراب نظری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد اقلید، در خصوص جهاد و خودکفایی کادر پزشکی طی دو سال گذشته، گفت: سالم بمانیم چرا که امنیت و آرامش ما حاصل خون امروز است. از این شهدا

شهید حمیدرضا جباری 30 شهریور 1359 در روستای اقلید شهرستان شهرمیانا دیده به جهان گشود. وی فرزند جانباز دوران دفاع مقدس بود. حمیدرز در یگان بهداری گردان ولی عصر آباده خدمت می کرد و با لباس سبز و لباس سفید علی رغم بیماری زمینه ای به بیماران عروق ویروس کرونا خدمت می کرد. وی سرانجام در 10 آبان 1395 در حال گذراندن خدمت با بیماری به شهادت رسید

16. مراسم یادبود آذر و میلاد حضرت زینب سلام الله علیها، روز پرستار با حضور گسترده دانشجویان و اساتید. دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم در سینما جهرم برگزار شد.

در این برنامه برنامه های شاد و متنوعی توسط کانون ها و کانون های فرهنگی و دانشجویی و کانون پرستاران اجرا شد. اجرای استندآپ، سخنرانی، مسابقه، طراحی چهره و غیره. یکی از این برنامه ها بود.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در این مراسم کوروش سرورزاده رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد جهرم با تبریک روز دانشجو و دعوت از آنان برای حضور بیشتر در برنامه های علمی و فرهنگی.

تقدیر از مفاخر علم و فرهنگ و پخش کلیپی از مبارزات استکبار ستیزی دانش آموزان از دیگر برنامه های این مراسم بود.

در ادامه گزارش خبرنگار آنا از سپیدان، به مناسبت گرامیداشت 16 آذر روز دانش آموز، پرسش و پاسخ دانشجویی با مسئولان برگزار شد. دانشگاه آزاد اسلامی واحد سپیدان، مسابقه عکس دانش آموزی، کارگاه استرس دانش آموزی و راه های مقابله با آن.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس مستاجران عبدالرسول دانشگاه آزاد اسلامی واحد شاهین شهر وی با تبریک 16 آذر روز دانشجو، این روز را به تمامی اساتید و دانشجویان تبریک گفت و گفت: امروز دانشجویان و دانشگاهیان ما وارث خون پاک شهدای آن زمان و هزاران جوان دیگر هستند که قربانیان انقلاب کبیر و استقلال ملت ایران، ثمره آزادی و تحکیم پایه های جمهوری اسلامی جنگیدند و ایثار کردند و تمام هستی خود را فدا کردند.

جشن روز دانش آموز دانشگاه آزاد اسلامی واحد سقز صورت گرفت. در این مراسم محمد واری رئیس دانشگاه گفت: با همت و کمک همه افراد دریافت کننده واکسن کرونا، ریشه این بیماری شوم از جامعه ریشه کن می شود و دانشجویان مانند گذشته حضور فیزیکی در دانشگاه پیدا می کنند.

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی ساکسونی با اشاره به دانشجوی دکتر دکتر تعبیر بهشتی مؤذن و زنگ دار برای عموم است، گفت:.

در پایان این مراسم از دانش آموزان برگزیده در رشته های علمی، فرهنگی، ورزشی و پژوهشی قدردانی شد.

بهروز ناصری رئیس جمهور دانشگاه آزاد اسلامی استان ایلام وی در 16 آذر روز دانش آموز گفت: 16 آذر نماد ملی مبارزه دانشجویان مسلمان با استکبار جهانی و یادآور رشادت دانشجویانی است که در برابر تیرهای استعمار دشمن از سینه خود دفاع کردند و ایستادگی کردند فریاد مردم ایران. برای استکبار به دنیا». مرور صفحات تاریخ نشان می دهد که دانشگاهیان نقش مهم و اساسی در پیروزی و حفظ انقلاب اسلامی و مشارکت خالصانه خود در حماسه دفاع مقدس و توسعه و توسعه همه جانبه میهن عزیزمان دارند. لومو

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

مراسم بزرگداشت روز دانش آموز دانشگاه آزاد اسلامی واحد نشابور این امر با حضور دانشگاهیان و جمعی از مسئولین شهرستان نشابور انجام شد و دانش آموزان در مسابقات دارت، هندبال، پنالتی و … شرکت کردند.

حضار نه تنها به سخنان مسئولان گوش فرا دادند و از برنامه های مختلف استندآپ، موسیقی و … بهره بردند، بلکه شاهد تجلیل از خانواده معظم شهدا بودند و همچنین به نفرات برتر مسابقات ورزشی جوایزی اهدا شد. جوایز یادبود

برگزاری جشن روز دانشجو در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی

در پایان این مراسم یک دیدار دوستانه فوتسال بین تیم های خبرنگاران شهرستان و دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی در نشابور به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو برگزار شد.

انتهای پیام/4062/

دکمه بازگشت به بالا