استان ها

آزادسازی ۱۱۰ هزار مترمربع اراضی کشاورزی در مرودشت

تیتر اول / فارس مدیر جهاد کشاورزی مرودشت از تخریب و رهاسازی 110 هزار متر مربع تغییر کاربری غیر مجاز در زمین های کشاورزی این شهرستان خبر داد.

کاووس همتی روز سه شنبه 7 اکتبر به خبرنگاران گفت که ساخت و سازهای غیرمجاز در این زمین شامل ساخت دیوار و قطعه زمین در روستای تختا در شرم آباد مرودشت است که صبح امروز با استفاده از لیفتراک شهرداری تخریب و تخلیه شد.

به گفته وی ، عملیات تخریب مطابق مجوزهای قانونی و با حضور نماینده دادستان ، واحد کمک پلیس ، رهبران شهرداری و کارکنان اداره مدیریت زمین های کشاورزی جهاد شهر انجام شد.

مدیر جهاد کشاورزی مرودشت گفت: در ماه های اخیر 65 مورد ساخت و ساز غیر مجاز در مساحت بیش از 140 هزار متر مربع طی عملیات مختلف تخریب شده است.

همتی ، با ارزیابی جدی دادستان در برخورد با ساخت و سازهای غیرمجاز ، گفت که تخریب گسترده تغییر کاربری اراضی کشاورزی نتیجه تعامل با دستگاه های مربوطه و همکاری بین شهرداری ها ، بزرگراه ها و سایر ادارات مربوطه است. کشاورزی ادامه دارد

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان مرددشت با تأکید بر تداوم بهره وری و تداوم زمین های کشاورزی گفت: هرگونه تغییر کاربری و جداسازی زمین و باغ غیرقانونی و متناسب با اهمیت موضوع است. قانون حفاظت از کاربری زمین ، متخلفان نقض خواهند شد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا