حوادث

اجرای طرح ضربتی ارتقاء امنیت در تهران/ دستگیری ۲۸۲ اوباشگر و ۱۳۵۶ خرده فروش مواد مخدر

فرمانده انتظامی تهران بزرگ جزئیات اجرای طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی توسط پلیس تخصصی پایتخت را تشریح کرد.

به گزارش تیتر اول، سردار جوسین رحیمی ظهر امروز در طرح ضربتی ارتقای امنیت اجتماعی در ستاد فاتب اظهار کرد: این طرح پس از چند روز کار اطلاعاتی و با مشارکت افسر متخصص پلیس از ابتدای امسال به سرعت اجرایی شد. هفته.” نتایج دستاوردهای آن امروز نشان داده شد و در واقع رعد، اقتدار، کاشف، ظفر و… است.

وی با اشاره به اینکه این نمایشگاه صبح امروز مورد بازدید حجت الاسلام محسن اژه ای رئیس قوه قضائیه قرار گرفت، افزود: طرح های مختلف عملیاتی و ضربتی پلیس پایتخت با عنوان طرح ارتقای امنیت اجتماعی پلیس پایتخت در ساعت 24 اجرا می شود. در آستانه سال نو با مشارکت کل پلیس تخصصی انجام شد.

وی افزود: در اسفندماه با طرح های ویژه و ضربتی و با مجرمان و سارقان به ویژه سارقان خشن و مسلح و تبهکارانی که قصد تضعیف امنیت و آرامش عمومی را دارند، برای ایجاد امنیت پایدار و پایدار در جامعه تلاش خواهیم کرد. جدی و قاطع باشید.

رحیمی در ادامه به تشریح دستاوردهای هر یک از نیروهای پلیس متخصص در اجرای این طرح پرداخت و گفت: 282 مجرم توسط پلیس امنیت عمومی دستگیر شدند که 72 نفر از آنها قاتلان سطح بالا و تعدادی از آنها قاتلان حامل سلاح غیرمجاز بودند که 29 نفر از آنها قاتلانی که مواد مخدر و مشروبات الکلی توزیع می کردند و 52 قاتلی که نه تنها قاتل بودند بلکه مراکز قمار را نیز اداره می کردند.

وی افزود: از بیش از 880 واحد صنفی بازدید شد که از این تعداد 52 واحد صنفی متخلف به قتل رسیدند.

رحیمی با اشاره به دستاوردهای پلیس پیشگیری در این طرح که با عنوان طرح تندر اجرا شد، گفت: در این مرحله از طرح 942 فقره سرقت و 3969 فقره اموال مسروقه کشف شد.

وی افزود: تنها در یک مرحله از این طرح، در روزهایی که برنج تا حدی گرم می شد و انواع برنج های غیر استاندارد مخلوط می شد، بالغ بر 30 تن برنج کشف شد.

فرمانده پلیس آگاهی تهران با اشاره به دستاوردهای پلیس آگاهی در این طرح که با عنوان طرح کاشف 8 اجرا شد، تصریح کرد: در این مرحله 55 باند سارقان حرفه ای شناسایی و دستگیر شدند و در مجموع 258 نفر دستگیر شدند. دستگیر شدند. از این تعداد 48 نفر دستگیر، 69 نفر سارق، 48 نفر سارق موتورسیکلت و خودرو، 60 نفر جعل و 13 نفر مجرم از جمله سرقت مسلحانه بودند. آدم ربایی و تجاوز جنسی و همچنین 21 پناهنده که شناسایی شدند. و دستگیر شد.

وی افزود: پلیس آگاهی سارقان را دستگیر کرد به 2310 فقره سرقت اعتراف کردند.

رحیمی با اشاره به دستاوردهای پلیس فتا در این طرح گفت: 14 متهم سایبری شناسایی، قدرت و فرهنگ تحرک خود را به نمایش گذاشتند و یک نفر نیز در امر تکثیر سلاح و مهمات دست داشته و دستگیر شد.

وی افزود: در این طرح 240 هزار انواع مواد مخدر غیرمجاز شناسایی و یک باند 5 نفره شناسایی و منهدم شد.

رحیمی با اشاره به شناسایی 17 نفر از افراد کلاهبرداری تلفنی گفت: در این طرح یک باند فیشینگ متشکل از 4 نفر که حدود 320 میلیون تن از 210 کارت بانکی برداشت کرده بودند، شناسایی و دستگیر شدند.

سردار رحیمی با اشاره به دستاوردهای پلیس مبارزه با مواد مخدر در این طرح که با عنوان طرح ظفر 16 اجرا شد، تصریح کرد: این طرح با اجرای 61 دستور قضایی، انهدام 5 باند مواد مخدر و دستگیری 1356 خرده فروش مواد مخدر. و یک تن و 418 کیلوگرم انواع مواد مخدر کشف شد.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا