سلامت و تندرستی

ابتلای افزایشی کودکان به کرونای دلتا / لزوم نگاه کارشناسانه به بازگشایی مدارس

رئیس مرکز پزشکی کودکان در مورد وضعیت کودکان مبتلا به دلتا کرونا توضیح داد و در عین حال در مورد از سرگیری مدارس گفت: انتظار می رود قبل از افتتاح مدارس با کارشناسان بهداشت کودکان مشورت شود.

مصاحبه با تیتر اول دکتر رضا شروین بدو وی در مورد وضعیت کودکان مبتلا به بیماری عروق کرونا قلب در اوج پنجم گفت: “شیوع کووید 19 در کودکان در حال افزایش است و تعداد بستری ها در مرکز اطفال افزایش یافته است و یکی از بخشهای ما در کووید 19 “البته ما هنوز از تمام ظرفیت بیمارستان برای خدمات مطلوب استفاده می کنیم.

دلتا ؛ فشار اصلی برای کودکان

وی گفت که سویه غالب مانند همه جای شهر است و ما در کودکان نیز شاهد فشار دلتا هستیم. کووید 19 در حال افزایش است.

بادیه نشین ادامه داد: “ما در حال حاضر یک بخش کامل کووید 19 در مرکز اطفال داریم و یک واحد مراقبت ویژه هشت تخت جداگانه داریم. ما همچنین دو بخش 30 تختخوابی کووید 19 را بررسی کردیم. البته بیمارستان ما به عنوان تحقیقات اطفال لازم به ذکر است که اورژانس کودکان و این نوع اقدامات به طور جداگانه ارائه می شود.

راه اندازی آزمایشگاه جامع عروق کرونا کودکان در مرکز پزشکی کودکان

وی گفت: “ما همچنین یک آزمایشگاه جامع برای کودکان در مرکز پزشکی کودکان راه اندازی کرده ایم.” بنابراین ، ما باید بین مشتریان کووید 19 و غیر کووید 19 تعادل ایجاد کنیم.

وی در مورد شدت بیماری کووید -19 در کودکان در نوع دلتا گفت: “شدت بیماری در کودکان هنوز زیاد افزایش نیافته است ، اما میزان انتقال بسیار بیشتر است.” در عین حال ، ما مرگ و میر زیادی در کودکان و کودکان بدون بیماری زمینه ای نداشته ایم ، اما کودکان مبتلا به بیماری زمینه ای و بیماری عروق کرونا قلب شدیدتر هستند.

توصیه به خانواده ها

وی خطاب به خانواده ها گفت: تا آنجا که ممکن است ، بهداشت و جدی گرفتن گزینه دلتا ، به جای عادی سازی و اجتناب از سفرهای غیر ضروری و استفاده مداوم از ماسک ها ، مهمترین مسائلی است که خانواده ها در شرایط کنونی باید به آن بپردازند. در عین حال ، کودکان باید تا آنجا که ممکن است ماسک بزنند ، به جز در خارج از منزل.

بدو با اشاره به موضوع بازگشایی مدارس گفت: پیش بینی می شود قبل از بازگشایی جلسات با متخصصان سلامت کودکان مشورت شود و جلسات کارشناسی و تخصصی به صورت منظم برگزار شود.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا