ورزش و نشاط

آنقدر از حق کشتی می‌گویم تا من را بردارید/ باید تا قران آخر پولمان را بدهید

رئیس فدراسیون کشتی از وزارت ورزش خواست تا مبارزه را به عنوان اولین ورزش در ایران جدی بگیرد و گفت: مسئولان ورزش در طول مسابقات کشتی سینه های خود را ضخیم می کنند.

به گزارش تیتر اول ، علیرضا دبیر در مراسم افتتاحیه اردوی تیم ملی رزمی خطاب به وزرای ورزش گفت: اگر چیزی که مناسب مبارزه است داده شود ، قطعا کشتی بالا می رود. ما امشب 14 کشتی گیر را برای همه مسابقات تیمی به بلاروس اعزام می کنیم که 31 میلیون گوجه برای هر نفر هزینه دارد. اگر 3 ماه قبل از المپیک به ما پول بدهید ، برای ما کار نخواهد کرد. تا آخرین قرآن باید پول ما به وزارت ورزش داده شود. دیروز معاون شما یک میلیارد به ما داد. می خواهم چه کار کنم؟ از وقتی شما آمدید ، من راحت تر صحبت کردم. در کارخانه های کشتی سازی ، مقامات سینه های خود را ضخیم می کنند. شما باید به ورزش های دیگر دست پیدا کنید ، اما کشتی مانند خاویار است و باید آن را ویژه در نظر گرفت. آنقدر حرف می زنم که تو مرا ببر. من برای همه کار می کنم.

وی خاطرنشان کرد: تیم مجبور نبود به صربستان برود ، اما اگر خدا بخواهد به محمد بان گفتم. ما 27 میلیون نفر دادیم و 13 نفر را فرستادیم. من قول می دهم که این کشتی توانایی کسب مدال های طلا بیشتر را دارد. برای زنده ماندن باید 4 یا 5 کشتی گیر خوب از هر وزن داشته باشیم.

منشی ادامه داد: در جام جهانی نروژ ، کشتی ما اولین شانس قهرمانی است زیرا ما تیم خوبی داریم و آنها زحمت زیادی کشیده اند. در آزاده ، حسن جزدانی ما 26 ساله است و همه جوان هستند. تیم های ما با دید المپیک پاریس بسته شد. خدا را شکر ، ورزش در بالای دستور کار است و همه ما باید به آن در دستیابی به پاسخ و موفقیت کمک کنیم.

رئیس فدراسیون کشتی تصریح کرد: اردوی تیم ملی با هزینه زیاد با همه سختی ها و محدودیت ها بازسازی شد. از شما می خواهم که زمین دیگری برای ساخت کشتی به ما بدهید. حالا همه می گویند منشی زمین را می گیرد ، اما من حریص کشتی هستم. پیست ما یکی از معدود نقاط جهان در سایه درختان است و ما این کار را با سختی انجام دادیم. اگر کارگر می خواهید نامی را که می خواهید بگذارید ؛ من برای یک کشتی کار می کنم.

وزیر امور خارجه در پایان خطاب به وزیر ورزش گفت: اگر قبل از المپیک آتلانتا به چندین منطقه دیگر رفته بودید ، مدال المپیک را کسب می کردید. لطفا اجازه ندهید کشتی اینگونه باشد. ما باید به همه جام های بین المللی برویم. حتی اگر در آسیا ببازیم ، مشکلی وجود ندارد ، اما در این مورد ، من قول می دهم که قهرمان جام جهانی و بازی های المپیک می شویم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا