ورزش و نشاط

درخشش کشتی‌گیران همدان در جام تختی / حاجیلویان طلایی شد

تیتر اول/ همدان سخنگوی شورای رزمی همدان گفت: نتیجه کشتی پهلوانان همدانی در جام تختی سه مدال طلا، نقره و برنز حاجلویان، وفایی پور و شریعتی نیا بود.

مصطفی ساجدی در گفت وگو با تیتر اول، با اشاره به اینکه سه مدال طلا، نقره و برنز حاصل کار همدانی ها از جام تختی بود، قهرمانان همدانی توانستند با یک دیدار موفق کار خود را در جام بین المللی تختی به پایان برسانند. و عملکرد قابل قبول

وی بیان کرد: در روز نخست این مسابقات هادی وفایی پور و دانیال شریعتی نیا به مدال های نقره و برنز دست یافتند.

سخنگوی شورای پیکار استان همدان ادامه داد: هادی وفایی پور کشتی گیر وزن 86 کیلوگرم با سابقه جام تختی توانست با غلبه بر حریفان خود فینالیست شود و علیرضا کریمی در این مبارزه شکست خورد و قهرمان شد. مقام دوم جام تاج و تخت.

وی با اشاره به اینکه دانیال شریعی نیا کشتی گیر وزن 97 کیلوگرم استان همدان موفق به کسب مدال برنز جام بین المللی تکتی در جام تکتی شده است.

ساجدی اعلام کرد مهدی حاجیلویان کشتی گیر با اخلاق همدانی در وزن 92 کیلوگرم با کسب مدال طلای جام تکتی در استان، انتقام باخت قبلی خود از مرکز احمدم بذری مازندران را گرفت. بذری برنده جام تاج و تخت شد و سکوت مبهم در سالن را محکوم کرد.

وی با امید به آینده ای خوش برای استعداد کنونی کشتی استان همدان و تجلیل از حمیدرضا یاری رئیس شورای پیکار استان همدان گفت: خسته نباشید به همه قهرمانان و خداحافظی می کنیم؛ در حالی که در این راه از اهالی کشتی به دست ما رسیده است.

ساجدی خاطرنشان کرد: یونس شفیعی کشتی گیر مستعد شهرستان نهاوندا و وزن 71 کیلوگرم مسافر مسابقات قهرمانی آزاد نوجوانان آسیا است که برای وی آرزوی موفقیت و عنوانی درخشان داریم.

وی افزود: مسابقات قهرمانی سبک آزاد نوجوانان آسیا از 9 خرداد تا 1 تیرماه در بیشکک قرقیزستان برگزار می شود.

لازم به ذکر است مسابقات بین المللی جام جهانی پهلوان غلامرضا تختی با حضور تیمی 7 نفره از همدان از 7 تا 10 خردادماه در شهر تنکابن استان مازندران برگزار شد.

از استان همدان میثم فیروزآبادی، سعید انوری، مرتضی فرزین فر، یوسف کامرانی، هادی وفایی پور، مهدی حاجیلویان و دانیال شریعتی نیا به ترتیب در اوزان 57، 61، 61، 70، 86، 92 و 97 کیلوگرم شرکت کردند. . آنها داشتند.

5000 کشتی گیر و مربی در استان همدان فعال هستند.

انتهای پیام/

دکمه بازگشت به بالا