استان ها

استاندار لرستان با معاون وزیر راه و شهرسازی دیدار کرد

به گزارش لرستان تیتر اول، فرهاد زویجار در دیدار با خادمی معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل و نقل کشور اظهار داشت: با توجه به اینکه بخشی از یکی از پروژه های عمرانی نیمه تمام استان مربوط به وزارت راه و شهرسازی است که برای پیگیری تکمیل این پروژه ها جلسه ای در این وزارتخانه تشکیل شد.

وی افزود: مهمترین مشکل در زمینه تکمیل پروژه های عمرانی استانی مربوط به تامین مالی آنهاست که در جلسه ای با معاون وزیر راه و شهرسازی با هدف اعطای وام های لازم پیگیری شد.

زاویار بیان کرد: بررسی نحوه اعطای اعتبار به پروژه راه آهن دورود – خرم آباد – اندیمشک برای فعال سازی دپوی این پروژه مطرح و تصمیمات لازم در این زمینه اتخاذ شد.

استاندار لرستان تصریح کرد: با توجه به قدمت و فرسودگی زیاد قطعه پروژه راه آهن لرستان نیازمند بازطراحی، تعمیر و همچنین ایجاد خطوط جدید است.

وی گفت: یکی دیگر از پروژه های عمرانی در حوزه راه استان، بزرگراه خرم آباد – اراک است که با توجه به اتمام فاز اول آن در لرستان، موضوع تکمیل فاز دوم به سمت استان مرکزی و چگونگی ادامه فاز دوم این بزرگراه مورد توجه قرار گرفت.

زاویه گفت: چهارخطه خرم آباد به پلدختر، حوالی سه راهی درود و راه آهن ازنا – الیگودرز – داران از دیگر پروژه های مهم و راهبردی حوزه راه استان بود. به معاونت وزیر راه ارائه شد. ، بررسی های لازم در این خصوص برای اتخاذ تصمیمات مقتضی انجام شد.

وی تاکید کرد: موقعیت جغرافیایی استان لرستان و قرار گرفتن آن در مسیر مواصلاتی شمال به جنوب و در مرکز کشور و همچنین حجم زیاد تردد از محورهای استان، لزوم تکمیل پروژه های حوزه راه لرستان را دو چندان می کند. تاکید شد.

48

دکمه بازگشت به بالا