سلامت و تندرستی

آغاز جلسه علنی مجلس/ گزارش کمیسیون بهداشت درباره علت انفجار کلینیک سینامهر در دستور

نمایندگان مجلس شورای اسلامی امروز در جلسه علنی خود به بررسی گزارش کمیسیون بهداشت در مورد بررسی انفجار و آتش سوزی کلینیک پزشکی سینما آنلاین تهران می پردازند.

به گزارش تیتر اول ، جلسه علنی مجلس شورای اسلامی به ریاست محمد بیکر کلیباف امروز (یکشنبه) آغاز شد.

ما با بررسی اعتراضات هیأت امنا نسبت به طرح بازسازی خودرو ، بررسی پیش نویس پروتکل کنوانسیون چارچوب تنوع زیستی ، به بررسی طرح تقویت امنیت غذایی ملی و رفع موانع تولید کشاورزی ادامه می دهیم. اصلاح و افزودن مواد به قانون بررسی پارلمانی رفتار و برنامه های نمایندگان برای مدیریت تعارض منافع در دستور کار اعضا قرار دارد.

پیش نویس قانون ایجاد یک نهاد نظارتی مستقل برای بخش برق نیز در حال بررسی است ، پیش نویس قانون کنوانسیون بازرسی کار در حال بررسی است ، پیش نویس قانون تصویب کنوانسیون ایمنی و بهداشت شغلی (1981) (1981) (شماره 155) و کنوانسیون 2002 (2002) در مورد ایمنی و سلامت کار در موارد دیگر. آیا نمایندگان در جلسه علنی امروز خود صحبت خواهند کرد.

همچنین بررسی گزارش کمیسیون عمران در مورد تأیید درخواست تحقیق در مورد فعالیتهای سازمان بنادر و دریانوردی ، بررسی وضعیت صنعت استخراج ارزهای رمزنگاری شده جهانی و مبادله داخلی آن در کشور و گزارش کمیسیون بهداشت در مورد انفجار و آتش سوزی ، مورخ 1399.04. 10. کلینیک سینما کلینیک آنلاین تهران امروز در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا