حوادث

زمین‌گیر شدن افراد مسلح در خرم‌آباد

تیتر اول/لرستان فرمانده انتظامی خرم‌آباد از زمین‌گیر شدن افراد مسلح تعدی کننده به گشت‌های انتظامی در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ نبی‌اله قاسمی ۱۲ مردادماه در تشریح جزئیات این خبر در جمع خبرنگاران گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه سرنشینان یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵، در تعاقب درگیری‌های گذشته قصد تیراندازی به سمت منزلی واقع در محله گلدشت را دارند، بلافاصله ۲ اکیپ گشت انتظامی جهت پیشگیری از وقوع جرم به محل اعزام شد.

وی افزود: به محض حضور مقتدرانه گشت‌های انتظامی در محل، سرنشینان مسلح خودرو پژو ۴۰۵ اقدام به تیراندازی به سمت حافظان امنیت می‌کنند و از محل متواری می‌شوند.

فرمانده انتظامی شهرستان خرم‌آباد با بیان اینکه ماموران اقدام به تعقیب مهاجمین مسلح کردند، افزود: این افراد مسلح مجددا اقدام به تیراندازی به سمت واحد گشت انتظامی مستقر در محور کمربندی کردند.

این مقام انتظامی شهرستان تصریح کرد: حافظان امنیت با قاطعیت و در یک اقدام متقابل، با رعایت قانون بکارگیری سلاح این افراد مسلح را زمین‌گیر که جهت مداوا به مراکز درمانی انتقال، در بازرسی از خودرو آنان ۲ قبضه سلاح بکار رفته و چند فشنگ کشف شد.

سرهنگ قاسمی ضمن هشدار به مخلان امنیت گفت: افرادی که به هر نحو بخواهند به امنیت و آسایش مردم خدشه‌ای وارد کنند بدانند پلیس با قاطعیت و برابر قانون برخورد خواهد کرد.

انتهای پیام

تیم خبری حوادث

نویسنده حوادث با توانایی شناسایی ترندها و انتقال اخبار به زبان ساده هستم. تلاش می‌کنم تا خوانندگان را به روز با ترندهای روز دنیای اخبار نگه دارم.
دکمه بازگشت به بالا