استان ها

دهدار: تمام هدفم المپیک است/ این قراردادها در شان وزنه‌برداران ایران نیست

تیتر اول/خوزستان ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: از رییس فدراسیون می خواهم برای لیگ برتر سال آینده با باشگاه ها صحبت کند که مبلغ قراردادها را بیشتر کنند تا ما هم با خیال راحت تر و دغدغه کمتر کار کنیم.

رضا دهدار پس از دومی در دسته ۱۰۲ کیلوگرم در هفته دوم لیگ برتر وزنه برداری کشور، اظهارکرد: از مسابقات بازی های آسیایی که برگشتم در دوران ریکاوری بودم و وزنه هایی که در لیگ به ثبت رساندم، به صورتی بودند که بعد از بازی های آسیایی در تمریناتم ثبت نکرده بودم.

کادرفنی ملی حفاری از عملکردم راضی بود

وی افزود: وزنه های خوبی بالای سر بردم و خوشبختانه سطح رقابت در این دسته بالا بود. شش حرکتم را به ثبت رساندم و بیشتر به فکر تیم ملی‌حفاری بودم و هر آنچه سرمربی تیم تصمیم بگیرد مانند سرباز انجام می دهم. کادرفنی حفاری از عملکردم راضی بود و همین نیز برای من کافی است.

دهدار: تمام هدفم المپیک است/ این قراردادها در شان وزنه‌برداران ایران نیست

ملی پوش دسته ۱۰۲ کیلوگرم وزنه برداری ایران گفت: دوشنبه هفته آینده همراه با تیم ملی برای حضور در مسابقه گزینشی المپیک عازم قطر هستیم که البته فقط وزن کشی می کنیم. بعد از آن نیز مسابقات آسیایی را در پیش دارم.

بعد از المپیک تصمیم می‌گیرم

وی در واکنش به این سوال که پیش از این عنوان کرده بودید که بعد از المپیک وزنه برداری را کنار می گذارید، این گفته شما بر اساس دلخوری بود یا بر این تصمیم مصمم هستید؟ گفت: وزنه برداری رشته سختی است و امسال هفت ماه در اردو بودیم و وقتی هم فشار روحی به ما وارد می شود، برخی مواقع حرف هایی هم زده می شود و شما به دل نگیرید (با خنده). البته شاید هم این اتفاق بیفتد اما فعلا تمام هدفم المپیک است و بعد از المپیک هم خدا بزرگ است و تصمیمی خواهم گرفت.

این قراردادها در شان وزنه برداران ایران نیست

دهدار درباره پایین بودن مبلغ قراردادها در وزنه برداری نیز عنوان کرد: این قراردادها در شان وزنه برداران ایران نیست. البته نسبت به سال گذشته به صورت جزیی بیشتر شده است اما بازهم کم است. انتظار نداریم قراردادهای مان در حد فوتبال شود اما حداقل در حد رشته کشتی شود. امیدوارم این مهم محقق شود. از رییس فدراسیون نیز می خواهم برای سال آینده با باشگاه ها صحبت کند که مبلغ قراردادها را بیشتر کنند تا ما هم با خیال راحت تر و دغدغه کمتر کار کنیم.

دهدار: تمام هدفم المپیک است/ این قراردادها در شان وزنه‌برداران ایران نیست

حضور پدر روحیه‌ام را بهتر کرد

وی درباره حضور پدر و برادرش در سالن مسابقات نیز گفت: خانواده ام و بچه های باشگاه مان در رامهرمز برای تماشای رقابتم به سالن آمدند و خوشبختانه حضور پدرم و آن ها در روحیه من تاثیر داشت و باعث شد با روحیه بهتر روی تخته بروم.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا