استان ها

جذب ۴۴۰۰ حامی جدید برای طرح اکرام ایتام و محسنین در استان البرز

تیتر اول/البرز معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴۴۰۰ حامی جدید البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند و ۵ هزار فرزند یتیم را تحت حمایت خود گرفته‌اند.

به گزارش تیتر اول، امداد امید نجفی فرد  با بیان اینکه بخش اکرام از کودکان یتیم و بی سرپرست و بخش محسنین نیز از کودکانی که پدرشان از کار افتاد، زندان و متارکه کرده‌اند، حمایت می‌کند، گفت: از ابتدای ماه مبارک رمضان تاکنون بیش از ۴۴۰۰ حامی جدید البرزی در طرح اکرام ایتام و محسنین ثبت نام کرده‌اند و ۵ هزار فرزند یتیم را تحت حمایت خود گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در حال حاضر فرزند یتیم بدون حامی نداریم، اظهار کرد: با توجه به ورود ایتام جدید به جامعه هدف کمیته امداد در هر سال، امیدواریم تا عید سعید فطر با توجه به فضای معنوی روزهای پایانی ماه رمضان، شاهد افزایش تعداد حامیان طرح اکرام ایتام و محسنین باشیم.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی البرز گفت: با توجه به مبلغ واریزی حامیان، به‌طور میانگین ماهانه فرزندان اکرام یک‌میلیون و ۴۰۰ هزار تومان و فرزندان محسنین ۶۵۸ هزار تومان از طریق کارت‌های عضو شتاب به‌طور مستقیم به‌حساب هر فرزند معنوی واریز می‌شود.

نجفی فرد با اشاره به اینکه پایگاه‌های حامی‌یابی البرز  در مساجد، حسینیه‌ها، مراکز نیکوکاری،  هیات‌ها مستقر هستند، گفت : تا پایان  ماه مبارک رمضان جذب حامی برای ایتام و فرزندان محسنین ادامه خواهد داشت که عزیزان می‌توانند با واریز حداقل ماهیانه ۳۰ هزار تومان از فرزند معنوی خود حمایت نماید.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد البرز یادآور شد: مردم البرز در صورت تمایل می‌توانند در طول سال با حضور در واحد طرح اکرام و محسنین مستقر در اداره کل کمیته امداد البرز و دفاتر امداد امام (ره) شهرهای البرز و همچنین تماس با شماره تلفن ۳۲۸۰۱۰۷۱ فرزندان معنوی خود را انتخاب و در این طرح خداپسندانه شرکت کنند.

انتهای پیام

دکمه بازگشت به بالا