بهترین های کسب و کارعمومی

تنظیم تلویزیون سامسونگ جدید

تنظیمات تلویزیون سامسونگ

تلویزیون های هوشمند سامسونگ به گونه ای طراحی شده اند که تنظیمات آنها بسیار آسان است. به این ترتیب با دنبال کردن دستورالعمل های ذکر شده در قسمت تنظیمات تلویزیون سامسونگ میتوانید تمامی ویژگی های مورد نظرتان را را فعال کرده و از کارکردهای مورد نظرتان به خوبی استفاده کنید. اگر قصد دارید تنظیمات تلویزیون سامسونگ را مجدداً از نو تعیین کنید می‌توانید تنظیمات سیستم را ریست کرده و سپس تنظیمات جدید را مجددا اعمال کنید

تنظیمات اولیه

در اینجا نحوه تنظیمات اولیه تلویزیون جدید سامسونگ را به شما آموزش می دهیم . درمرحله اول، ابتدا زبان را انتخاب کنید. مرحله ابتدایی در ورود به تنظیمات تلویزیون سامسونگ انتخاب زبان مورد نظر است

مرحله دوم

به دستگاه های هوشمند اطراف متصل شوید. در این مرحله باید اتصال تلویزیون به آنتن کابل باکس و یا سایر دستگاه ها را مشخص کنید. البته در این مرحله نیازی نیست که تمامی دستگاه های مورد نظر برای اتصال به تلویزیون را مشخص کنید. برای اتصال دستگاه مورد نظر ابتدا دستگاه را به کانکتور HDMI و RF وصل کنید. به این ترتیب تلویزیون سامسونگ می تواند همه دستگاه های متصل به آن را شناسایی کند این امر حتی کنسول های بازی را نیز در بر می‌گیرد.

مرحله سوم

در این مرحله، شبکه وایرلس را انتخاب کنید اگر قصد دارید از یک کانکشن کابلی استفاده کنید ابتدا باید برای تنظیمات اولیه وارد شبکه وای فای شوید که به شما اجازه می دهد به همه ویژگی های مورد نظر دسترسی داشته باشید.

مرحله چهارم

در این مرحله، تمام شرایط و ضوابط را بپذیرید. قبل از آنکه بخواهید از ویژگی های هوشمند تلویزیون سامسونگ استفاده کنید باید ضوابط و شرایط سامسونگ بپذیرید.

مرحله پنجم

کدپستی منطقه را وارد کنید. در اینجا کد مربوطه به شما اجازه می دهد تا محتوای زنده در حال پخش را مشاهده کنید و حتی اطلاعات مربوط به وضعیت آب و هوای منطقه را با توجه به کد پستی در اختیار شما قرار می دهد.

مرحله ششم

وارد سامسونگ اکانت شوید. اگر در گوشی های نظیر گلکسی S9،  سامسونگ اکانت دارید می‌توانید از طریق گوشی سامسونگ وارد سامسونگ اکانت شوید و اپلیکیشن های مورد نظرتان نیز به صورت خودکار فعال خواهند شد.

مرحله هفتم

تنظیمات اولیه را کامل کنید. در اینجا وقتی اطلاعات مربوط به لوکیشن و سامسونگ اکانت را وارد کردید مرحله اول تنظیمات اولیه به پایان رسیده است. اکنون می توانید اپلیکیشن ها و سرویس های مورد نظرتان را به تلویزیون هوشمند سامسونگ اضافه کنید مانند گوشی همراه یا استفاده از برخی از کنترل های جایگزین به جای ریموت معمولی.

مرحله هشتم

تامین کننده خدمات را انتخاب کنید. در اینجا شما می توانید اطلاعات مربوط به تامین کننده خدمات ماهواره یا کابلی را کامل کنید. به این ترتیب این ویژگی به شما امکان جستجوی صوتی و ارائه دستورالعمل های لازم در مواقع مورد نیاز را میدهد.

مرحله نهم

اپلیکیشن های مورد نظرتان را انتخاب و نصب کنید. وقتی تنظیمات اولیه به پایان رسید فهرستی از اپلیکیشن ها برای نصب در اختیار شما قرار می گیرد. این مرحله نیز بسیار آسان است و شما می توانید تنها تعداد مشخصی از اپلیکیشن‌ها را انتخاب کنید.

تنظیم کانال دستی تلویزیون سامسونگ

در روش کانال یابی دستی گیرنده دیجیتال سامسونگ تنظیمات اولیه تلویزیون مانند نصب آنتن و اتصالات برق و تصویر باید انجام شود. پس از انجام این مراحل، تلویزیون را روشن کرده و وارد منوی تنظیمات شده و تنظیمات کانال یا پخش را انتخاب کنید. پس از ورود به این قسمت تنظیمات، گزینه تنظیمات حرفه ای را انتخاب کرده و در قسمت راه اندازی کانال، تنظیمات دستی را انتخاب کنید. روش جستجوی دستی کانال برای شما ایجاد شده است و با وارد کردن فرکانس شبکه مورد نظر در فیلد جدید یا با انتخاب از لیست فرکانس، کانال ها را اضافه کنید. با انتخاب قسمت پیگیری کانال در همان قسمت تنظیمات می توانید لیست کانال های انتخابی را سفارش دهید.

برای راهنمای بیشتر می توانید به servicetree.in مراجعه کنید.

تنظیم کانال تلویزیون سامسونگ قدیمی

نحوه پیکربندی گیرنده دیجیتال و جستجوی کانال در تلویزیون های غیر هوشمند سامسونگ در تمامی مدل ها با دسترسی به تنظیمات اولیه دستگاه به شرح زیر است:

  • دکمه منو روی کنترل را فشار دهید.
  • کلمه کانال را در لیست انتخاب کنید.
  • جستجوی تنظیم خودکار را انتخاب کنید.
  • در صورت ظاهر شدن عبارت Air یا Cable روی گیرنده برای دسترسی به کانال‌های وابسته به آنتن گزینه هوا را انتخاب کنید.

نمایندگی سامسونگ با 20 سال سابقه

نمایندگی سامسونگ متشکل از بخش های فروش و تعمیر کلیه محصولات این کمپانی می باشد. حضور کارشناسان دارای تخصص و مجرب ، موجب ارائه خدماتی تخصصی و متناسب با سطح نیاز کاربران در این مرکز شده است. جالب است بدانید که در بخش فروش نمایندگی سامسونگ، آخرین تولیدات این کمپانی چند منظوره شامل: انواع ماشین های اداری، انواع لوازم خانگی، گوشی موبایل و تبلت، لپ تاپ و کامپیوتر، دوربین، تجهیزات جانبی و… به صورت اورجینال به مشتریان عرضه می گردد.

واحدهای تعمیرات سامسونگ نیز جزء تخصصی ترین مراکز تعمیر محصولات این شرکت به حساب می آیند. واژه تخصصی به این دلیل به کار برده می شود که تعمیرکاران این واحدها، افراد تحصیل کرده و دارای مهارت در زمینه ی تعمیرات محصولات سامسونگ می باشند. همچنین انواع تولیدات کمپانی samsung در این مرکز، با استفاده از به روزترین روش ها و پیشرفته ترین تجهیزات روز دنیا بررسی و ترمیم می گردند.

اگر نیاز به مشاوره و یا تعمیر تلویزیون سامسونگ یا هرگونه سوالی داشتید می توانید در بخش نظرات سایت مطرح کنید تا کارشناسان سایت تا خرید ، شما را راهنمایی کنند .
منبع: youtube.com

دکمه بازگشت به بالا