مرگ جوان کهگیلویه و بویراحمدی در ارتفاعات کوه نیر 

به گزارش خبرگزاری تیتر اول از استان کهگیلویه و بویراحمد؛محمدامین نیکویی نژاد سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان از جان باختن یک جوان حدود ۳۵ ساله در ارتفاعات کوه نیر خبر داد.

وی افزود: در ساعت ۱۴:۳۱ روز سه شنبه ۲۵ اردیبهشت در پی تماس با مرکز ارتباطات اورژانس ۱۱۵ مبنی بر درخواست کمک و انتقال این جوان در ارتفاعات که به گفته همراهان بسیار بدحال  بوده و درخواست اعزام بالگرد داشتند و علیرغم ابلاغ ماموریت به کروی پروازی اما متاسفانه به دلیل شرایط نامساعد جوی،بارندگی، تراکم بالا و ارتفاع کم ابر امکان پرواز بالگرد وجود نداشت. 

نیکویی نژاد گفت: بلافاصله پایگاه اورژانس جاده ای و تیم کوهستان هلال احمر به محل حادثه اعزام شدند که متاسفانه در تماس های بعدی با همراهان بیمار مشخص گردید که بیمار فاقد علائم حیاتی است و فوت نموده است.

نیکویی نژاد ادامه داد: بعد از ساعت ها با تلاش نیروهای مردمی، بستگان و نیروهای تلاشگر هلال احمر در نیمه شب  جسد به پایین کوه منتقل شد.

وی اضافه کرد: هر چند بر اساس گزارشات مردمی احتمال مسمومیت و گزش مطرح می باشد ولی تاکنون علت روشنی برای فوت این جوان مشخص نشده است.

سرپرست اورژانس ۱۱۵ استان در پایان توصیه کرد: هموطنان عزیز در شرایط جوی نامساعد در حد امکان از عزیمت به کوهستان و مناطق صب العبور خودداری نمایند.

انتهای پیام 

دکمه بازگشت به بالا