استان ها

پیدا شدن پیکر جوان ۲۳ ساله شیرازی در رودخانه سپیدرود/ ایست قلبی جوان فومنی ساکن تهران در ارتفاعات ماسوله

به گزارش خبرگزاري تیتر اول خبر از گيلان؛ رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلان ضمن اشاره به خبر غرق شدن یک جوان 23 ساله شیرازی در جاده سرعت ، گفت: چهارشنبه 5 ژوئن ، ساکنان منطقه دولت آباد در مرکز کنترل جمعیت استان شیراز غرق شدند. هلال احمر گیلان اعلام شد.

غلامی با اشاره به تیم های امداد و نجات گفت: بلافاصله پس از دریافت خبر تصادف ، تیم های امداد و نجات هلال احمر متشکل از تیم های پاسخ سریع به همراه تدارکات و تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شدند.

رئیس جمعیت هلال احمر گویانا ضمن اشاره به اینکه جسد فرد غرق شده در این حادثه پیدا شد ، اذعان کرد: پس از یک عملیات جستجو کمتر از 24 ساعت ، جسد فرد غرق شده امروز پنجشنبه 6 ژوئن ساعت 10 صبح در رودخانه سپیدرود در نزدیکی ماندابان پیدا شد. منطقه رستم. در آبادا ، رودبار ، امدادگران هلال احمر را پیدا و تحویل پلیس دادند.

سیاوش غلامی با اشاره به ایست قلبی جدید فومنی در ارتفاعات ماسوله ، اظهار داشت: “دیروز جوانی 19 ساله فومنی ساکن تهران به همراه دو تن از بستگانش که پیاده روی به ارتفاعات ماسوله داشتند ، از ایست قلبی سرگرم شد.”

رهبر هلال احمر گویان اضافه کرد: “دیروز که اقوام ساعت 5:30 بعد از ظهر با مرکز عملیات هلال احمر تماس گرفتند ، یک تیم نجات از جمعیت استان و دو تیم از جمعیت هلال احمر فومن درست قبل از رسیدن این تیم به ارتفاعات ماسولیان اعزام شدند.” کارگران امداد و نجات متأسفانه ، جوان فومنی بر اثر ایست قلبی درگذشت و تیم های امداد و نجات که از دیشب اقدامات لازم را انجام داده اند ساعت 5:00 موفق به جسد جسد از ارتفاعات ماسولا و تحویل پلیس شدم.

غلامی ضمن توصیه به هموطنان و مسافرانی که استان گیلان را به عنوان مقصد سفر خود برگزیده اند ، یادآور شد: مردم عزیز و عزیز ما باید در مکان های خاص پروژه ساحلی شنا کنند و در مکان هایی که طراحی نشده اند و در رودخانه شنا می کنند. به شدت پرهیز کنید ، و افرادی که از بیماری های مختلف ، به ویژه بیماری های قلبی رنج می برند ، از رفتن به ارتفاعات خودداری می کنند.

رئیس جمعیت هلال احمر استان گیلان با اشاره به پاسخ به تماس 24 ساعته اضطراری ، خاطرنشان کرد: 112 (تماس اضطراری) به صورت 24 ساعته برای دریافت گزارش های مربوط به حوادث احتمالی انسانی در دسترس است.

foto_2020-06-04_21-06-25 (2)

دکمه بازگشت به بالا