جامعه

امدادرسانی به سقوط یک کوهنورد در ارتفاعات شیرپلا



به کوهنورد کمک کنید تا به ارتفاعات شیرپلا سقوط کند

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان تهران گفت: عوامل عملیاتی جمعیت هلال احمر استان تهران با همکاری امداد و نجات هوایی سازمان امداد و نجات یک کوهنورد سقوط کرده در شمال شیرپلا را نجات دادند. تهران.


به گزارش بورن؛ مدیرعامل شاهین فتحی جمعیت هلال احمر کشور تهران با اشاره به جزییات این عملیات اعلام کرد امروز جمعه ششم اسفندماه ساعت 6:51 گزارشی مبنی بر سقوط مردی 22 ساله بر روی دیواره شروین توسط کوهنوردان عبوری دریافت شد. پایگاه امداد و نجات در کوه شیرپلا و سپس در مرکز کنترل و هماهنگی عملیات هلال احمر استان تهران اعلام کرد.

وی خاطرنشان کرد: بلافاصله پس از اعلام این حادثه تیم عملیاتی از پایگاه کمک و نجات تپه شیرپلا شمیرانات وی به محل اعزام شد، افزود: پس از جستجو و ارزیابی امدادگران، کوهنورد جوان روز پنجشنبه مفقود شده از قله به دلیل خروج از مسیر اصلی صعود و دید ضعیف در شب در مسیر دیوار شروین پیدا شد. ” سقوط کرده و مجروح شده است.

مدیرعامل هلال احمر استان تهران با اشاره به وخامت حال یک کوهنورد که دچار آسیب شدید ستون فقرات و لگن شده بود، گفت: برای تسریع در عملیات درخواست بالگرد شد که امدادگران پس از اقدامات اولیه وی را به محل امن منتقل کردند. گرفته شدند.” حرکت کنید و سپس با کار گروهی به سرعت واکنش نشان دهید هلال احمر استان مجروح شدن تهران بر اثر بالگرد سازمان امداد و نجات او برای کمک به اورژانس منتقل شد.

انتهای پیام/

بیشتر بخوانید:


ارز در

با دوستانتان به اشتراک بگذارید:

دکمه بازگشت به بالا