اقتصادیبهترین های کسب و کار

اتصالات جوشی استاندارد از کجا بخریم؟

قیمت لوله و اتصالات گازی

قیمت لوله و اتصالات گاز

قیمت لوله و اتصالات گازی را می توان در چند بخش مورد بررسی قرار داد.

با توجه به نوع لوله کشی گاز ساختمان، اعم از لوله کشی گاز توکار، لوله کشی گاز روکار و یا حتی لوله کشی گاز فشار قوی، پیش فاکتور خود را برای کارشناسان آریا ارسال نمایید.

قیمت لوله و اتصالات گازی زیر شاخه ای از قیمت لوله و اتصالات فلزی، قیمت لوله و اتصالات فولادی و قیمت لوله و اتصالات آهنی می باشد. پس اگر در حیطه لوله کشی با بهترین متریال، دنبال لوله و اتصالات هستید، با ما همراه باشید.

اگر نوع لوله کشی شما، لوله کشی گاز روکار می باشد، بایستی قیمت لوله و اتصالات جوشی درزدار را مد نظر قرار دهید.

در این نوع لوله کشی، ۳ مورد بیشتر برایتان کاربرد خواهد داشت :

  • قیمت لوله و اتصالات گازی سپنتا
  • قیمت لوله واتصالات گاز آریاوا
  • قیمت لوله و اتصالات گاز کیهان

اگر نوع لوله کشی شما، لوله کشی گاز توکار می باشد، بایستی قیمت لوله و اتصالات مانیسمان (بدون درز ) یا سپاهان را مد نظر قرار دهید.

لذا در این نوع لوله کشی، ۲ مورد بیشتر برایتان کاربرد خواهد داشت :

  • قیمت لوله و اتصالات گاز سپاهان
  • قیمت لوله و اتصالات مانیسمان

اگر نوع لوله کشی شما، لوله کشی گاز فشار قوی می باشد، بایستی قیمت لوله و اتصالات فشار قوی را مد نظر قرار دهید.

لوله و اتصالات فشار قوی همان لوله و اتصالات مانیسمان رده ۴۰ هستند که دارای ضخامت بالاتر و تحمل فشار بیشتری می باشند.

لذا در این نوع لوله کشی، مورد زیر بیشتر برایتان کاربرد خواهد داشت :

  • قیمت لوله و اتصالات مانیسمان رده ۴۰ یا قیمت لوله و اتصالات فشار قوی

نوع دیگری از لوله کشی با حساسیت بالا نیز در اغلب ساختمان های جدید وجود دارد، که مربوط به حوزه گاز نیست اما از لوله و اتصالات مانیسمان در این نوع لوله کشی استفاده می گردد. این نوع لوله کشی همان لوله کشی آتش نشانی ساختمان ها می باشد.

اگر نوع لوله کشی شما، لوله کشی آتش نشانی می باشد، بایستی قیمت لوله و اتصالات مانیسمان (بدون درز ) یا سپاهان را مد نظر قرار دهید.

لذا در لوله کشی آتش نشانی، ۲ مورد بیشتر برایتان کاربرد خواهد داشت :

  • قیمت لوله و اتصالات گاز سپاهان
  • قیمت لوله و اتصالات مانیسمان

در هنگام ارسال صورت خرید، دقت نمایید که مناسب با نوع لوله کشی خود، سفارش خود را ثبت کنید تا در سریع ترین زمان ممکن سفارشات خود را در محل پروژه دریافت نمایید.

از موارد دیگر در امر لوله کشی گاز، اتصالات اطراف کنتور گاز می باشد. برای اطلاع از قیمت، به قیمت لوله و اتصالات دنده ای توجه نمایید.

در انتهای همین صفحه نیز لیست خرید برای انواع لوله کشی گاز ساختمان را دراختیارتان قرار خواهیم داد تا با سهولت بیشتری اقدام به خرید نمایید.

همچنین در مقاله ” ” می توانید جدول سایزینگ لوله را دانلود و استفاده نمایید.

قیمت انواع لوله و اتصالات گازی

آریا جام برای تولید اتصالات جوشی، از کارخانه های تولید کننده لوله، اقدام به خرید انبود لوله های درزدار استاندارد و لوله های مانیسمان استاندارد می نماید.

بخشی از لوله ها برای تولید و بخشی دیگر با قیمت نمایندگی به مصرف کنندگان ارائه می گردد.

قیمت انواع لوله و اتصالات گازی در این مجموعه بسیار به صرفه و اقتصادی است. چرا که کارخانه های تولید کننده لوله، به صورت عمده اقدام به فروش لوله گازی می نمایند و امکان خرید جزئی از این کارخانجات وجود ندارد. اما آریا در جهت آسایش مصرف کنندگان در تامین لوله و اتصالات، اقدامی بزرگ انجام داده است. لذا برای اجرای انواع لوله کشی، فقط با ارسال پیش فاکتور خود به کارشناسان فروش آریا جوش می توانید تمامی اقلام مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

بر اساس کارخانه تولید کننده لوله، قیمت انواع لوله و اتصالات گاز ، شامل موارد زیر می باشد:

  • قیمت لوله و اتصالات گاز سپاهان
  • قیمت لوله و اتصالات گازی سپنتا
  • قیمت لوله واتصالات گاز آریاوا
  • قیمت لوله و اتصالات گازی کیهان

قیمت لوله و اتصالات گازی سپاهان

قیمت لوله و اتصالات گاز سپاهان کاملا بروز می باشد. با خرید لوله و اتصالات گاز سپاهان از آریا، علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن کالای خریداری شده، از ضمانت مادام العمر اتصالات بهره مند خواهید شد.

قیمت لوله و اتصالات گازی سپنتا

یکی دیگر از شرکت های تولید لوله درزدار، کارخانه سپنتا می باشد. این شرکت دارای ۳ کارخانه در شهرهای تهران، اهواز و مرند می باشد. لوله های تولیدی کارخانه تهران از کیفیت قابل قبولی برخوردار می باشد.

قیمت لوله و اتصالات گازی سپنتا کاملا بروز می باشد. با خرید لوله و اتصالات گازی سپنتا از آریا، علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن کالای خریداری شده، از ضمانت مادام العمر اتصالات بهره مند خواهید شد.

قیمت لوله و اتصالات گازی آریاوا

یکی دیگر از شرکت های تولید لوله درزدار استاندارد در ایران، کارخانه آریاوا می باشد.

قیمت لوله و اتصالات گاز آریاوا بروز می باشد. با خرید لوله و اتصالات گاز آریاوا از آریا، علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن کالای خریداری شده، از ضمانت مادام العمر اتصالات بهره مند خواهید شد.

قیمت لوله و اتصالات گازی کیهان

از دیگر شرکت های تولید لوله درزدار استاندارد ایرانی، کارخانه کیهان می باشد.

قیمت لوله و اتصالات گاز کیهان کاملا بروز می باشد. با خرید لوله و اتصالات گاز کیهان از آریا، علاوه بر اطمینان از استاندارد بودن کالای خریداری شده، از ضمانت مادام العمر اتصالات بهره مند خواهید شد.

لازم به ذکر است که لیست قیمت لوله و اتصالات گازی به صورت مداوم به روز می شود. در صورت هرگونه تغییر در لیست قیمت اتصالات جوشی و قیمت لوله گازی اعم از قیمت لوله گاز سپاهان و … اطلاع رسانی لازم صورت خواهد گرفت.

لیست قیمت اتصالات گاز آریا :

آریا جام بهترین تولید کننده اتصالات گازی در سطح کشور می باشد. تولیدات این کارخانه، حتی در میان کشورهای همسایه نیز از جایگاه بسیار خوبی برخوردار می باشد.

سالیانه حجم انبوهی از تولیدات این شرکت، که همگی استاندارد و با کیفیت بالا هستند، در ایران و کشورهای همسایه به فروش می رسد. کیفیت بالای این محصولات همراه با قیمت رقابتی آن باعث ثبت سفارش های بسیار در طول روز می گردد تا جایی که حتی با حجم تولیدات بالا، بسیاری اوقات، حجم تولید از حجم سفارش عقب می ماند.

به لیست قیمت اتصالات گاز آریا توجه نمایید و با قیمت اتصالات گازی شرکت های دیگر مقایسه نمایید.

در مقایسه کیفیت و قیمت اتصالات گاز آریا موارد زیر، چه چیزی توجه شما را بیشتر به خود جلب می کند ؟

  1. لیست قیمت اتصالات گازی آریا
  2. لیست قیمت اتصالات گازی دلتا
  3. لیست قیمت اتصالات گازی سحر
  4. لیست قیمت اتصالات گازی امین

حتما متوجه شدید…

کیفیت محصولات آریا بسیار بالا بوده، همگی استاندارد و دارای تست هستند. علاوه بر ظاهر خوب دارای ضخامت استاندارد می باشند و در کنار همه این موارد، قیمت اتصالات گازی آریا بسیار رقابتی با شرکت های دیگر می باشد.

شاید برایتان جالب باشد، قیمت اتصالات گاز آریا، حتی قابل رقابت با قیمت محصولات کیفیت پایین بازار نیز می باشد…

پس با هزینه ای کاملا منطقی، می توانید روی سلامت جانی و مالی مصرف کنندگان محصولات آریا جوش اطمینان داشته باشید.

به هیچ عنوان لوله و اتصالات گازی را از برندهای متفرقه که اطمینانی از استاندارد بودن محصولاتشان ندارید، خریداری نفرمایید.

سلامت جانی و مالی مصرف کنندگان را با خرید لوله و اتصالات گاز استاندارد تضمین نمایید.

لیست قیمت اتصالات گازی آریا به ۲ بخش تقسیم میگردد:

  1. قیمت اتصالات جوشی
  2. قیمت اتصالات دنده ای گاز

قیمت لوله مانیسمان

قیمت لوله مانیسمان شامل و می باشد. توجه گردد که عوامل زیادی بر قیمت لوله مانیسمان تاثیرگذار هستند. از جمله این عوامل می توان به رده لوله، ضخامت و وزن آن و همچنین مارک و تولید کننده آن و … اشاره نمود.

از آنجا که در حال حاضر در بازار ایران به وفور شاهد فروش لوله های درزمخفی و تقلبی به عنوان لوله های مانیسمان هستیم، لطفا از استاندارد بودن لوله مانیسمان اطمینان حاصل کرده و سپس اقدام به خرید نمایید. اگر دانش فنی کافی در این رابطه ندارید لطفا با کارشناسان آریا ۰۲۱۳۳۸۶۳۰۳۰ تماس بگیرید. استفاده از لوله های غیر استاندارد مانیسمان به طور حتم فجایع جانی و مالی فراوانی در آینده به بار خواهد آورد. چرا که لوله کشی گاز از مهمترین لوله کشی های ساختمان بوده و هر گونه اشتباه در آن غیر قابل جبران خواهد بود.

توجه نمایید که هرچه رده لوله بالاتر باشد، قیمت لوله مانیسمان بالاتر خواهد رفت. به طور مثال قیمت لوله مانیسمان رده ۴۰ از رده ۲۰ بالاتر می باشد.

آیدا چم سورکی

آیدا چم سورکی هستم متولد 1381 تحصیل کرده در رشته علوم تربیتی و علاقمند به نویسندگی و فعال در شبکه های اجتماعی
دکمه بازگشت به بالا