ورزش و نشاط

بازیکنان استقلال توپ جمع کن‌ها و سپاهان را مجبور به اتلاف وقت کرد – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، جواد نکونام در نشست خبری پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل سپاهان در نقش جهان اصفهان گفت: اتفاقی که برای یکی از عکاسان افتاد من را هم ناراحت کرد. جان همه عزیزان برای ما مهم و عزیز است ولی اتفاقی است که رخ داده و کسی مقصر نیست.

سرمربی استقلال تهران درباره کیفیت چمن ورزشگاه افزود: با توجه به شرایط چمن بد می‌دانستیم سپاهان مثل بازی با تراکتور به بازی مستقیم روی می‌آورد اما ما بازی را کنترل کردیم. دو تیم در نیمه اول موقعیت زیادی نداشتند و ما فقط یک موقعیت داشتیم. روی یک ضربه ایستگاهی که فکر می‌کنم قبل از آن توپ به اوت رفته بود، سپاهان به پنالتی رسید. قبل از پنالتی هم بازیکن ما را هُل داده بودند و امیدوارم کارشناسان به حق و جوانمردانه این صحنه را کارشناسی کنند و تحت تأثیر چیزی قرار نگیرند.

او تاکید کرد: در نیمه دوم هم ما سوار بازی بودیم و تیمی که به تراکتور و ذوب آهن جمعاً پنچ گل زده بود مقابل ما یک موقعیت هم نداشت. ما می‌توانستیم از موقعیت‌هایمان استفاده کنیم اما این کار را انجام ندادیم.

نکونام با انتقاد از عملکرد داور مسابقه تصریح کرد: در مورد داوری اتفاقی افتاد که خنده‌دار بود. داوران در این بازی حساس هدست نداشتند! این دیگر آخرش بود. در ورزشگاه آزادی که ما میزبان محسوب می‌شویم توپ‌جمع‌کن‌ها با ما نیستند، ولی برای این بازی آن‌ها توپ نمی‌دادند یا توپ را کم کرده بودند! خدا را شکر می‌کنم سپاهان را مجبور به این کارها کردیم.

او بار دیگر به تصمیمات داوری تاخت و اعتراض خود را واضح‌تر بیان کرد و گفت: در دو بازی گذشته دو پنالتی ما را نگرفتند اما هیچ صحبت و اعتراضی نکردیم. امروز توپ به دست بازیکن سپاهان خورد، ولی پنالتی گرفته نشد! ما هم مثل سپاهان و دیگر باشگاه‌ها هوادار داریم و انتظار داریم عدالت رعایت شود.

نکونام یادآور شد: فصل قبل در حق استقلالی که مربی‌اش من نبودم اجحاف شد و امسال هم دو سه اتفاق داوری افتاد که امیدوارم من اشتباه کرده باشم. صحبت‌های کارشناسی را قبول ندارم، چون خودم فوتبال بازی کردم و بالاترین سطح فوتبالی را دیدم. کارشناس که نباید اشتباه را توجیه کند. هفته گذشته با یکی از همین دوستان صحبت می‌کردم طوری توجیه می‌کردند که تعجب کردم! وقتی اشتباهی صورت می‌گیرد برای تکرار نشدن باید گفته شود. کوپال ناظمی در بازی امروز در یکی دو صحنه نتوانست تصمیمات درستی بگیرد. بازی تمام شد اما می‌توانستیم حداقل مساوی را بگیریم.

سرمربی آبی‌پوشان با ابراز رضایت از عملکرد بازیکنان این تیم تصریح کرد: درود به شرف بازیکنان استقلال که با تمام وجود می‌جنگند. با اینکه از سال گذشته طلب دارند و امسال هزار تومان هم نگرفتند مقابل سپاهان که بهترین تیم چند سال اخیر فوتبال ایران را دارد، به شکلی بازی کردند که آن‌ها وقت تلف کنند؛ زیر توپ بزنند یا دفاع کنند یا اتفاقاتی بیفتد که خارج از چارچوب فوتبال است. شاید ما هم باید یاد بگیریم که در خیلی از مسابقات با این شرایط روبه‌رو شویم و بهترین عملکرد را داشته باشیم. اتفاقات بازی امروز بزرگی بازیکنان ما را نشان داد که مجبور کردند سپاهانی‌ها وقت تلف کنند یا توپ جمع‌کن توپ ندهد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا