اقتصادیبهترین های کسب و کارجامعه

مزایای خرید ملک در قبرس شمالی

قبرس در غرب ترکیه در دریای مدیترانه شرقی واقع شده است و این جزیره از ابتدا همواره محل ملاقات تجار بوده است. این جزیره تکه ای از بهشت ​​است، در گوشه ای بی نظیر از دریای مدیترانه، تابستان ها طولانی و گرم است، خورشید بیش از 300 روز در سال می تابد و زمستان ها معتدل و بارانی است! اگرچه قبرس شمالی کشور کوچکی است، اما از نظر اقتصادی یکی از کشورهایی است که سریع‌ترین رشد را در منطقه دارد و قیمت‌ها سالانه حدود 12 درصد در بازار املاک و خرید ملک در قبرس شمالی و همچنین مستغلات قبرس شمالی افزایش می‌یابد که منجر به جذب سرمایه‌گذاری در کشورهای مختلف در قبرس شمالی شده است. .

شرایط زندگی آسان در قبرس

افرادی که می خواهند به قبرس شمالی نقل مکان کنند یا بیش از 6 ماه در سال بمانند باید برای اجازه اقامت اقدام کنند. نماینده ما را به ادارات ثبت و مالیات بفرستید و ملک را به نام خریدار یا خریداران ثبت کنید. اخذ اقامت برای افراد مشروط به اقامت دائم قبرس شمالی نیست و گیرنده می تواند در هر زمان و در هر زمان قبرس شمالی را ترک کرده یا وارد آن شود. همچنین برخی از افراد پس از خرید آپارتمان در قبرس شمالی و اقامت از قبرس خارج می شوند و با اجاره سالیانه خانه را ترک می کنند.

اقامت در قبرس شمالی

قیمت ملک در قبرس

شرکت های املاک و مستغلات در قبرس شمالی

در حال حاضر، بازار املاک و مستغلات در قبرس شمالی euromy بهترین قیمت ها را در میان کشورهای مدیترانه ای ارائه می دهد. قیمت خرید خانه در قبرس در مناطق ساحلی از 75000 پوند برای آپارتمان و 180000 پوند برای ویلا شروع می شود. آپارتمان ها و پنت هاوس های لوکس با کیفیت عالی با قیمت تا 400000 پوند انگلیس و ویلاهای لوکس تا 500000 پوند انگلیس بسیار پایین در مقایسه با قیمت املاک مشابه در سایر نقاط جهان.

دکمه بازگشت به بالا