استان ها

مجلس به وزرای ضعیف رای نخواهد داد/ دولت قوی گره گشای مشکلات است

به گزارش خبرگزاری بورن قزوین؛ بین دو خطبه نماز جمعه اقبالیه ، لطف الله سیاهکلی گفت: “من از حضور شما در انتخابات ریاست جمهوری و در شهرها و شوراها قدردانی می کنم ، که علی رغم فشار دشمن در رسانه ها ، نشان داد که شما متکبر ، با وجدان و با درک و فریب هستید دشمن. “و ساکنان جهان انگشت شست را بالا نگه داشتند.

وی افزود: امروز رئیس جمهور با رأی شما مسئولیت قرار دادن شعار “یک ایران قدرتمند ، دولت مردمی” را در راس کار خود قرار داده و برای مبارزه با رانت ، فساد و تلاش های مرکزی در این منطقه بیرون آمده است. “

پارلمان وزرای قدرتمند را تأیید می کند / یک دولت قدرتمند می تواند مشکلات را حل کند

رئیس مجمع نمایندگان استان کازوین گفت: مردم باید بدانند که دولت زمانی قدرت دارد که پارلمان قدرتمندی در کشور وجود داشته باشد و اگر پارلمان بدون نظر سیاسی به وزرای قوی رأی دهد و آنها را انتخاب کند ، می تواند به ایجاد یک دولت قدرتمند کمک کند. “

سیاهکلی افزود: ما در پاسخ به خواسته های مردم اعلام می کنیم که مجلس در انتخاب وزرا سهل انگاری نخواهد کرد و در صورت معرفی افراد ضعیف ، قطعاً نمایندگان مجلس قاطعانه ایستاده و تا معرفی وزرای قدرتمند رای نخواهند آورد. “

وی گفت: امروز یكی از مشكلات كشور به دلیل ضعف وزرا و رهبران است و دیگر نباید با معرفی وزرای ضعیف مرتكب اشتباه و خرج سرمایه كشور شویم ، بنابراین با احترام فراوان به آقای رئیسی ، انتظار داریم و دولت م effectiveثر “.

نماز 2

رمز موفقیت همدلی و انسجام است

سیاهکلی در ادامه با اشاره به لزوم رسیدگی به مشکلات در سایه همدلی گفت: “قبل از انتخابات ، من گفتم قبل از اینکه به شما ، مردم کمک کنیم ، باید به استاندار کمک کنیم تا بودجه را افزایش دهد ، اما برخی گفتند که این امکان وجود ندارد و شما ما نتوانستیم کاری انجام دهیم اما امروز با کمک مجلس و استاندار و همدلی مسئولان استانی بخشی از کسری بودجه را جبران کردیم.

وی با بیان اینکه رسیدگی به امور مردم به عهده همه رهبران و نمایندگان است ، گفت: متأسفانه در سال های اخیر زیرساخت های بودجه استان به حدی ضعیف بوده که بسیاری از پروژه ها قابل اجرا نیست و خدمات بسیاری باقی مانده که مردم را نگران می کند.

وی افزود: سهم بودجه استان 2.5 درصد از کل کشور و سهم بودجه توسعه ملی حدود 31 درصد است که نمی تواند نیازهای انسانی و عمرانی را برآورده کند ، بنابراین همچنان در تأمین ، برق و راه سازی با مشکلات جدی آب مواجه هستیم.

سه برابر شدن وام های استانی امیدوار کننده است

سیاهکلی گفت: مشکلات بیشتر مردم هنگام مسافرت در مناطق روستایی و شهری به دلیل کمبود خدمات زیرساختی است و اگر بتوانیم منابع لازم را تأمین کنیم ، خواسته های بسیاری از مردم برآورده می شود ، بنابراین با تفکر منطقی و تعامل همه جانبه می توانیم منابع “

image_2021_7_2-17_1_27_64_6tq

نماینده قزوین در مجلس شورای اسلامی گفت: متوسط ​​افزایش بودجه در کشور حدود 43 درصد و در استان قزوین 55 درصد بود و ما توانستیم وامهای استان را 12 درصد بیشتر از افزایش کشور ، که یک رویداد شادی آور است.

وی افزود: سال گذشته اعتبار کل استان 389 میلیارد گوجه فرنگی بود که این امر مدیریت استان و پاسخگویی به نیازها را غیرممکن کرد اما امسال همه نمایندگان متحد شدند و با کمک استاندار ، رهبران و آقایان نوبخت و آقای قلبیاف. “ما توانستیم آن را به 1200 میلیارد گوجه فرنگی افزایش دهیم که سه برابر بیشتر از گذشته است ، که خبر خوبی است.

354 میلیارد وام محرومیت

سیاهکلی افزود: متأسفانه در سالهای گذشته گزارش دادن به مقامات دولتی آمار اغراق آمیز و مثبتی می داد که همه فکر می کردند قزوین در وضعیت مطلوبی قرار دارد و استان آن را پسندیده است ، بنابراین ما وام های مربوط به سلب مالکیت را برداشتیم و بخشی به استان ندادیم ، اما امسال کرک

وی گفت: امسال محرومیت اعتباری استان قزوین حدود 354 میلیارد گوجه فرنگی است که خوشبختانه با کمک رهبری استان به قول خود عمل کردیم و با افزایش تعداد اعتبارات امیدواری خوبی داریم که همه مسئولان باید داشته باشند “کار مضاعف ، کار مضاعف” و خدمات مضاعف “برای اینکه بتوانیم خواسته های شهرهایی مانند اقبالیه را برآورده کنیم ، تقاضای مردم برای توسعه شبکه های آبرسانی و فاضلاب افزایش یافته است.

سیاهکلی اظهار داشت: بازدید از روستاها را در اولویت کار خود قرار داده ام و به همین دلیل بازدید و بازدید از شهرهایی مانند اقبالیه کمی به تأخیر افتاده است که از این بابت عذرخواهی می کنم اما هنوز باید از 100 روستای استان بازدید کنیم و در مورد مشکلات آنها صحبت کنیم .

وی گفت: “ما باید خودخواهی را کنار بگذاریم و به فکر گره گشایی از اتحاد رویه و سایر نمایندگان ، فرمانداران و رهبران باشیم ، و اگر کسی اعلام کند که” من “آن را انجام داده ام ، کاملاً اشتباه است ، زیرا هیچ گره ای بدون دیگری و نمایندگان حل و فصل نخواهند شد و ما از همه کسانی که روحیه و عزمی راسخ برای خدمت به مردم دارند سپاسگزاریم و امیدواریم که آنها به خوشبختی مردم کمک کنند.

طی دو ماه ، تمام روستاهای بالای 20 خانوار اینترنت پرسرعت خواهند داشت

رئیس مجلس نمایندگان استان قزوین گفت: خوشبختانه سفر وزیر ارتباطات امروز موظف به کار شد و با بیش از 200 میلیارد گوجه فرنگی در دو ماه ، تمام روستاهای بالای 20 خانوار در استان دارای سطح بالایی خواهند بود. سرعت اینترنت. “

وی گفت: با این اقدام مشکل دانش آموزان با استفاده از شبکه شاد حل می شود و شاهد افت تحصیل نخواهیم بود و نوعی انصاف در توزیع اشیا objects حاصل شده است.

سیاهکلی در پاسخ به شکایات ابعلیان از کمبود آب در این شهر یادآور شد: مسئله آب در استان قزوین از اهمیت ویژه ای برخوردار است و باید اعلام کنیم “قزوین استانی پر آب اما تشنه است” و در شرایطی که در چند کیلومتری شهرودا آب داریم. شهرها و روستاهای ما از کم آبی رنج می برند ، در حالی که برای یزد و کرمان آنها آب را از طریق خطوط لوله هزار کیلومتر دورتر منتقل می کنند.

وی گفت: متاسفانه اقبالیه برای رسیدن به آب باید 208 متر زمین را حفر کنیم که این نشان می دهد افت آب زیرزمینی بسیار شدید است و برای رفع نیاز مردم مناطق دیگر باید پاسخگوی آنها باشیم. این مشکل با تکمیل یک پروژه آبرسانی از طالبان به استان. “

قزوین ، نماینده البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: طرح ملی و مهم انتقال آب از سد طالقان به استان قزوین به حالت تعلیق درآمد و با تعهد جدی و همه جانبه مسئولان استانی و استاندار توانستیم آن را فعال کنیم.

وی افزود: این پروژه با هدف تأمین آب آشامیدنی 14 شهر استان و 94 روستا انجام می شود كه در ماه های آینده كشف می شود ، در مرحله اول تأمین آب گوجه فرنگی 250 میلیارد به آبژك داده می شود و سپس ادامه پروژه استان.

سیاهکلی گفت: این پروژه با اعتبار کل 384 میلیارد تومان در استان قزوین به بیش از دو هزار میلیارد تومان وام نیاز دارد که دولت قادر به پرداخت آن نیست ، بنابراین به بخش خصوصی رفتیم و سه شرکت در مراحل نهایی هستند. . وضعیت مجری پروژه طی دو هفته آینده مشخص می شود و آب سد طالقان طی دو سال آینده به استان می ریزد.

نماز 4

500 میلیون گوجه از محل اعتبارات موجود به مسجد اقبالیه اختصاص یافت

سخنگوی قزوین مجلس شورای اسلامی در پی حجت الاسلام فاطمیانا ، امام جمعه از درخواست اقبالیه برای کمک به تکمیل مسجد جامع این شهر ، گفت: سال گذشته تصویب شد که 500 میلیون گوجه فرنگی به مسجد جامع اقبالیه اختصاص یابد و مسئولیتی در این زمینه ندارد.

وی افزود: برای تکمیل این مسجد حدود 6 میلیارد گوجه اعتباری طول می کشد و من 500 میلیون گوجه از محل وام ها به نمایندگان می دهم و پیشنهاد می کنم به همان میزان از نماینده دیگری کمک بگیرید و ما از فرماندار قزوین تا 500 دلار پرداخت می کند. ساخت مسجد را تسریع کرده و به اتمام برسانید.

سیاهکلی در مورد احداث درمانگاه در اقبالیه نیز گفت: ما برای تهیه زمین مناسب با شورای شهر صحبت کرده ایم تا بتوانیم با کمک دانشگاه پزشکی برای رفع نیازهای پزشکی این شهر اقدام کنیم. علم.

سپس قزوین ، البرز و نماینده آبیك در مجلس شورای اسلامی قول مساعدت و پیگیری را با حضور در میان مردم و شنیدن مشكلات و درخواستهای آنان برای حل این خوشبختی و تقسیم این شهر دادند.

دکمه بازگشت به بالا