عمومی

اهداف یکسان دولت و مجلس دربودجه ۱۴۰۰

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی تیتر اول ،

محمد باقر نوبخت افزود: در این جلسه گزارشی از بودجه به کمیسیون ارائه شد و ما سعی کردیم گزارش کاملی در مورد منابع ، هزینه ها و سیاست های پیش نویس قانون بودجه به کمیسیون ارائه دهیم.

وی گفت: در این نشست درباره تعدادی از موضوعات مربوط به نگاه واقع بینانه به منابع بودجه بحث و گفتگو شد و عمده موضوعات مربوط به حجم فروش نفت بود كه كمسیون می خواهد تعداد معقولی در این زمینه و همچنین مالیات ارائه دهد. کمیسیون تخمین می زند که با توجه به پتانسیل ، رشد می تواند 29٪ افزایش یابد.

رئیس سازمان برنامه و بودجه افزود: در این جلسه همچنین تأكید شد كه می تواند فروش سهام و املاك دولت بیشتر باشد و همه اعضا نظرات دلسوزانه خود را برای ایجاد بودجه معقول ابراز داشتند.

آقای نوبهت گفت: “شکی نیست که لایحه پیش روی مجلس بدون نقص نیست و نیاز به اصلاح و تکمیل دارد و ما از همه نظرات در این زمینه استقبال می کنیم.”

وی افزود: با اطلاع از برنامه مجلس و کمیته بودجه می توان اصلاحات مطلوب مجلس را انجام داد و این گزارش زمینه را برای بررسی و تغییر در صحن علنی مجلس فراهم می کند.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: دولت و مجلس به عنوان خادمان مردم با هم همکاری می کنند تا بودجه ای متناسب با کشور ایجاد کنند.

دکمه بازگشت به بالا