ورزش و نشاط

تمام بلیت های دربی به فروش رفت – خبرگزاری آنلاین | اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار آنلاین، تیم‌های فوتبال استقلال تهران و پرسپولیس در هفته بیستم لیگ برتر روز چهارشنبه ۲۳ اسفندماه از ساعت ۲۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف هم خواهند رفت تا صد و سومین شهرآورد پایتخت مقابل دیدگان ۴۵ هزار تماشاگر رقم بخورد.

فدراسیون فوتبال امروز اعلام کرد هواداران دو تیم می‌توانند با مراجعه به سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال برای تماشای این دیدار بلیت تهیه کنند. در حالی که ساعتی از آغاز بلیت فروشی نگذشته بود، تمام بلیت‌های عرضه شده در سامانه بلیت فروشی فدراسیون فوتبال به فروش رسید.

با توجه به افزایش قیمت از سوی باشگاه استقلال و عرضه بلیت ۳۵۰ هزار تومانی، کمتر کسی انتظار فروش بلیت را داشت اما هواداران دو تیم که بی صبرانه منتظر برگزاری این دیدار هستند برای خریداری بلیت اقدام کردند و در کمتر از ۳ ساعت تمامی بلیت‌های دربی به فروش رفت.

نکته جالب اینجاست بلیت جایگاه بانوان با توجه به محدودیتی که داشته است تنها در پنج دقیقه ابتدایی به فروش رسیده و علاقه مندان دیگر نتوانستند بلیتی را برای این بازی تهیه کنند.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا