ورزش و نشاط

پیروزی پر گل ایران برابر اندونزی

آفتاب‌‌نیوز :

تیم ایران در فاصله پنج روز تا دیدار برابر فلسطین در رقابتهای جام ملت‌های آسیا، در دیداری دوستانه تیم ملی اندونزی را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد.

سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ و مهدی قائدی در دقایق ۷۰ و ۸۷ پنج گل ایران را به ثمر رساندند.

نیمه نخست با تصمیم امیر قلعه‌نویی سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو برای تیم ملی به میدان رفتند.

در این نیمه و پس از مصدومیت جزیی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

تیم اندونزی که در جام ملتهای آسیا با تیمهای عراق، فیلیپین و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی استفاده می‌کرد.

با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. دو دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسیده بود.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و عملکرد هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک تماشا کرد.

تیم تحریریه مطالب ورزشی

با تمرکز بر ورزش‌های آبی و آب‌وهوایی، من به عنوان نویسنده‌ی ورزشی به ارائه‌ی مطالبی درباره‌ی تکنیک‌ها و آموزش‌های شنا، اسکوبا و ران‌دوزی می‌پردازم. هدفمندی خود را در بهبود مهارت‌های آبی و لذت بیشتر در ورزش‌های آبی قرار می‌دهم. همراه با من را بپذیرید و به دنیای ماجراجویی و هیجان در آب‌وهوایی نفس بکشید.
دکمه بازگشت به بالا