در کار ستادهای مقابله با کرونا در کل کشور دخالت نشود

آفتاب‌‌نیوز:

زهرا شیخ در گفتگو با تیتر اول ، در توضیح جلسه امروز کمیسیون بهداشت مجلس گفت: با انتقاد شدید از وضعیت پروتکل های بهداشتی در مجلس ، تأکید کرد که مقامات باید در صف اول پروتکل های بهداشتی باشند ، زیرا اقدامات آنها در مورد فرهنگ سازی برای مردم است.

وی افزود: “دکتر زالی تأکید کرد که برای مقابله با کرونا به جنگ نیاز است ، جنگی که هنوز ایجاد نشده بود و در رفتار مسئولان قابل مشاهده نبود. باید تلاش شود تا حضور مردم در اجتماعات و ترافیک کاهش یابد. نمونه بارز این امر افزایش مسافرت بود. در آخرین تعطیلات

سخنگوی کمیته بهداشت مجلس گفت: طبق توضیحاتی که داده شد ، وخیم ترین وضعیت در نانوایی ها است. در صورت ادامه وضعیت به این ترتیب ، بحران تاج قابل کنترل نیست. برخی تصمیمات باعث شیوع بیماری شده است.

شیخ افزود: روسای دانشگاه گفتند تا زمانی که تاج در کار ستاد ضد تاجگذاری در سراسر کشور دخالت نکند ، نمی توان به خوبی کنترل کرد. در هر استان باید مدیریت جداگانه ای مجاز باشد و تصمیمات باید به دولت سپرده شود ، به ویژه در کلانشهرها و تهران.

وی افزود: در این جلسه همچنین این واقعیت مطرح شد كه تهران ویترینی در برابر كرونا دارد كه در بدترین شرایط است. معمولاً وزارتخانه ها و مقامات مختلف تصمیمات را وتو می کنند. این بیماری را تشدید می کند و فشار بیشتری را به کارکنان پزشکی وارد می کند.

سخنگوی کمیسیون بهداشت در پایان اظهار داشت: “طبق توضیحات ، شیوع کرونا ویروس در اثر تعطیلات و موج سفر ایجاد شده است. در این شرایط ، میلیاردها دلار به درستی به وزارت بهداشت ، بانک مرکزی ، برنامه اختصاص داده نشده است. بودجه به درستی تخصیص داده نشده یا سازمان مالیاتی تحت فشار است ، مالیات از بازرگانان دریافت می کند و آنها مجبورند مغازه هایی را باز کنند که میزان ترافیک را افزایش می دهند و به تاج گذاری ادامه می دهند.

دکمه بازگشت به بالا